• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

همدان پایلوت اجرای طرح پرداخت عوارض و قبوض با کدussd

  • کد خبر : 15542
  • 26 مرداد 1398 - 13:28
همدان پایلوت اجرای طرح پرداخت عوارض و قبوض با کدussd

نایب رئیس شورای شهر همدان گفت: همدان، پایلوت اجرای طرح پرداخت بهای عوارض و قبوض شرکت‌های خدمات‌رسان در یکی از سامانه‌های ‌پرداخت خواهد بود. به گزارش عصرهمدان؛ حمید بادامی‌نجات در جمع خبرنگاران، گفت: امروزه خدمات الکترونیکی و پرداخت‌های موبایلی به کمک افراد آمده تا اتلاف زمان، انرژی و هزینه‌ها را کاهش دهد؛ از این رو […]

نایب رئیس شورای شهر همدان گفت: همدان، پایلوت اجرای طرح پرداخت بهای عوارض و قبوض شرکت‌های خدمات‌رسان در یکی از سامانه‌های ‌پرداخت خواهد بود.

به گزارش عصرهمدان؛ حمید بادامی‌نجات در جمع خبرنگاران، گفت: امروزه خدمات الکترونیکی و پرداخت‌های موبایلی به کمک افراد آمده تا اتلاف زمان، انرژی و هزینه‌ها را کاهش دهد؛ از این رو سازمان‌ها و موسسات نیز هرکدام به نحوی برای افزایش رضایتمندی مشتریان خود و ایجاد تسهیل در تبادلات مالی به روش‌های آسان‎تر روی می‌آورند.

بادامی‌نجات اظهار کرد: درهمین راستا در تلاش هستیم تا توسط یکی از سامانه‌های پرداخت، مبالغ قبوض را دریافت کنیم.

وی با بیان اینکه همدان، پایلوت اجرای طرح پرداخت بهای عوارض و قبوض شرکت‌های خدمات‌رسان در یکی از سامانه‌های ‌پرداخت خواهد بود، ادامه داد: تفاهم‌نامه پیشنهادی از سوی آنها ارسال شده است تا همراه با تجمیع قبوض شرکت های خدمات‌رسان همدان، عوارض بهای خدمات، نوسازی، کسب‌وپیشه و… هم در این سامانه با عدد #۸۱*۷۸۰* در قالب کدهای ussd به نمایش گذاشته شود.

بادامی‌نجات با تأکید بر اینکه پرداخت عوارض نوسازی میتواند نخستین خدمت تعریف شده در این سامانه باشد، افزود: این امور راحت ترین و ساده ترین راه ممکن است که می‌تواند در اختیار شهروندان قرار دهیم.

وی با بیان اینکه این سامانه در ازای پرداخت هر قبض، هزار تومان دریافت خواهد کرد؛ عنوان کرد: هدف این بخش خصوصی بر این است تا سهم پرداخت عوارض شهروندان همدانی که ۳ تا ۷ درصد سهم بازار را مشمول می‎شود، تقویت شود.

نایب رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه شرکت‌های خدمات‌رسان همراه با ابزار قهریه به وصل ۹۹ درصدی رسیده اند، پیشنهاد داد: شهرداری می‎تواند با همکاری در قرائت کنتورهای شرکت‌های خدمات‌رسان و…، عوارض بهای خدمات و نوسازی شهرداری را هم از شهروندان دریافت کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=15542
  • دیدگاه‌ها برای همدان پایلوت اجرای طرح پرداخت عوارض و قبوض با کدussd بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.