• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
رئیس فدراسیون فوتبال:

همدان در داوری فوتبال سرآمد کشور است

  • کد خبر : 190067
  • 22 تیر 1402 - 11:06
همدان در داوری فوتبال سرآمد کشور است
تاج با تقدیر از وفاق و همدلی در ورزش استان گفت: کمتر استانی در کشور وجود دارد که دادستان،نماینده،ارکان دولت ومدیرکل بر روی یک مسئله اتفاق نظر داشته باشند و همدان از استان های است که بدون حاشیه در ورزش فعالیت می کند.

به گزارش عصر همدان؛ رئیس فدراسیون فوتبال در آیین تجلیل از برترین های فوتبال همدان اظهار داشت:امروزه فوتبال پرمخاطب ترین رشته ورزشی دنیا است و باید به پیشرفت و رشد این ورزش کمک شود.

اظهار کرد: استان همدان در مسئله داوری از قدیم‌الایام وضعیت بسیار خوبی دارد و در حال حاضر برادران حیدری و خانم سیفی نیز این روزها عملکرد بسیار خوبی در داوری کشور دارند.

وی تصریح کرد: سهم همدان در فوتبال ملی، فوتسال و ساحلی بسیار زیاد است و اگر تیمی در لیگ برتر سهمیه نداشته باشد، سخت است که نماینده در تیم ملی داشته باشد.

وی با تقدیر از وفاق و همدلی در ورزش استان گفت: کمتر استانی دار کشور وجود دارد که دادستان؛ نماینده ومدیرکل بر روی یک مسئله اتفاق نظر داشته باشند و همدان از استان های است که بدون حاشیه در ورزش فعالیت می کند.

تاج با تاکید بر اهمیت اجرای حق پخش تلویزیونی در بخش فوتبال، ادامه داد: حق پخش در فوتبال دنیا جزو اساسی ترین ها در حوزه درآمدزایی است که باید اجرایی شود.

وی خواستار تسریع در اخذ مجوز حرفه ای توسط باشگاه های کشور شد و خاطرنشان کرد: تنها ۶ باشگاه موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای شده اند و در اعلام مجوز حرفه ای باشگاه ها سندسازی نکرده ایم.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=190067
  • دیدگاه‌ها برای همدان در داوری فوتبال سرآمد کشور است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.