• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
2

همدانی‌ها در ۱۲۷۸ شعبه آرا خود را به صندوق‌ها می‌ریزند

  • کد خبر : 49885
  • 01 اسفند 1398 - 12:58
همدانی‌ها در ۱۲۷۸ شعبه آرا خود را به صندوق‌ها می‌ریزند

دبیر ستاد انتخابات استان همدان از فعال بودن یک‌هزار و ۲۷۸ شعبه اخذ رأی در استان خبر داد. ابوالقاسم الماسی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از آمادگی استان در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار کرد: یک‌هزار و ۲۷۸ شعبه اخذ رأی در استان همدان پیش‌بینی شده است. وی […]

دبیر ستاد انتخابات استان همدان از فعال بودن یک‌هزار و ۲۷۸ شعبه اخذ رأی در استان خبر داد.

ابوالقاسم الماسی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ از آمادگی استان در برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار کرد: یک‌هزار و ۲۷۸ شعبه اخذ رأی در استان همدان پیش‌بینی شده است.

وی به تفکیک شعب اخذ رأی در شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: ۲۹۷ شعبه اخذ رأی از ساعت ۸ صبح فردا در شهرستان همدان فعال خواهد بود.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان بیان کرد: در سایر شهرستان‌ها نیز به ترتیب در ملایر ۱۹۹ شعبه، فامنین ۵۵ شعبه، رزن ۷۷ شعبه، درگزین ۴۵ شعبه، بهار ۱۱۴ شعبه، کبودراهنگ ۱۴۳ شعبه، تویسرکان ۱۰۰ شعبه، اسدآباد ۱۱۰ شعبه و نهاوند ۱۴۷ شعبه پیش‌بینی شده است.

وی تعداد واجدان شرایط رأی دادن در این دوره انتخابات را یک‌میلیون و ۴۰۴ هزار و ۷۳۰ نفر در استان دانست و بیان کرد: از این تعداد ۷۰۱ هزار و ۸۴۳ نفر آقا و ۷۰۲ هزار و ۸۸۷ نفر خانم هستند.

الماسی با بیان اینکه ۶۳ هزار و ۵۹۱ رأی اولی نیز پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شوند، افزود: از این تعداد رأ ی اولی در استان، ۳۲ هزار و ۵۱۰  نفر آقا و ۳۱ هزار و ۸۱ نفر خانم هستند.

وی با تأکید بر اینکه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها در آمادگی کامل اجرا و برگزاری انتخابات هستند، تصریح کرد: اقلام، ملزومات و تعرفه‌ها به تعداد صندوق‌های اخذ رأی آماده و مشخص شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه به عوامل اجرایی برگزاری انتخابات آموزش‌های لازم ارائه شده است، ادامه داد: ۲۰ هزار نفر در استان همدان کار اجرایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ذ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=49885
  • دیدگاه‌ها برای همدانی‌ها در ۱۲۷۸ شعبه آرا خود را به صندوق‌ها می‌ریزند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.