• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
7
در هفته عفاف و حجاب؛

همایش پیاده‌روی دختران دانش‌آموز اسدآباد برگزار می‌شود

  • کد خبر : 189889
  • 20 تیر 1402 - 13:00
همایش پیاده‌روی دختران دانش‌آموز اسدآباد برگزار می‌شود
مسئول بسیج داننش‌آموزی حوزه شهید شفیعی در سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب، همایش پیاده‌روی، مسابقه پیامکی قرآنی و کتابخوانی در حوزه دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

جلال بصیری‌محمدپور در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به نامگذاری هفته عفاف و حجاب از ۲۱ تا ۲۸ تیر، اظهار کرد: در راستای توجه و اهمیت به مسئله حجاب به عنوان فریضه الهی و مهم، برنامه‌های متنوعی در دستور کار بسیج دانش‌آموزی با همکاری آموزش و پرورش قرار گرفته است.

مسئول بسیج داننش‌آموزی حوزه شهید شفیعی در سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد از برگزاری همایش پیاه‌روی دختران دانش‌آموز در مسیر جاده سلامت شهر اسدآباد خبر داد و گفت: این همایش روز چهارشنبه ۲۱ تیر ساعت ۷ صبح، در مسیر جاده سلامت در بلوار شهید به سمت یادمان شهدای گمنام خواهد بود.

وی افزود: در این همایش پیاده‌روی حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه اسدآباد سخنرانی خواهند کرد. بصیری‌محمدپور همچنین از برگزاری مسابقه پیامکی مفاهیمی از سوره مبارکه نور خبر داد.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع حجاب خبر داد و گفت: این مسابقه از کتاب «من میترا نیستم»، روایتی از زندگی دختری نوجوان و انقلابی در ابتدای دهه شصت که تنها به جرم داشتن حجاب و شرکت در راه‌پیمایی علیه بدحجابی توسط منافقین به شهادت رسید، بهره‌گیری و از سؤالات آخر صفحه از آن کتاب طراحی شده است.

مسئول بسیج داننش‌آموزی حوزه شهید شفیعی در سپاه ناحیه شهرستان اسدآباد ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند پاسخ سؤالات آخر صفحه کتاب «من متیرا نیستم» را با ذکر نام و نام خانوادگی به همراه یک شماره ۱۱ رقمی از طریق پیام‌رسان شاد به شماره ۰۹۰۳۳۹۳۰۶۰۲ ارسال کنند.

وی از ۴ تولید محتوای در فضی مجازی با موضوع حجاب خبر داد و گفت: این محتوها از طریق خود دانش‌آموزان تهیه شده است.

انتهای پیام/نظری

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=189889
  • دیدگاه‌ها برای همایش پیاده‌روی دختران دانش‌آموز اسدآباد برگزار می‌شود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.