• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در همدان برگزار می شود/اجرای همایش بسیجیان رهروان شهید سلیمانی

  • کد خبر : 136296
  • 03 آذر 1400 - 9:54
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در همدان برگزار می شود/اجرای همایش بسیجیان رهروان شهید سلیمانی

برنامه های هفته بسیج در همدان هر ساله میزبان بزرگترین برنامه ورزشی و پیاده روی با حضور خانواده ها است که با استقبال گرم روبرو می شود امسال نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی برگزار می شود. به گزارش عصرهمدان؛ جمعه ۵ آذر روز بسیج مستضعفین نامگذاری شده است و […]

برنامه های هفته بسیج در همدان هر ساله میزبان بزرگترین برنامه ورزشی و پیاده روی با حضور خانواده ها است که با استقبال گرم روبرو می شود امسال نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی برگزار می شود.

به گزارش عصرهمدان؛ جمعه ۵ آذر روز بسیج مستضعفین نامگذاری شده است و همدان مثل هر سال به همت بسیجیان همایش پیاده روی بزرگ را از میدان امام خمینی (ره) به سمت باغ موزه دفاع مقدس برگزار می کند.

مکان ثبت نام حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و ایستگاه های مستقر در میدان امام خمینی (ره) می باشند.

همایش بسیجیان رهروان شهید سلیمانی با روایت گری جانباز و مدافع حرم مصطفی روحی و اجرای برنامه های متنوع و جذاب، گروه سرود ، اجرای مسابقه،غرفه صنایع دستی و ارائه میز خدمت برگزار می شود.

سخنران مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسن فاضلیان نیز می باشد.

برنامه‌های بزرگداشت هفته بسیج با همکاری اقشار مختلف مردم ، پایگاه‌های مقاومت ، رسانه‌های گروهی به نحو مناسب ،با هدف تجلیل از جان‌برکفان بسیجی و تبیین خدمات نیروی مردمی و انقلابی برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهیدان، فعالیت گروه‌های جهادی ، برگزاری انواع مسابقه، نشست‌های بصیرتی، تجلیل از بسیجیان، خانواده شهیدان، برپایی نمایشگاه‌های مختلف و تبیین اهداف نظام و انقلاب را از اهم برنامه های هفته بسیج در همدان می توان نام برد.

 

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=136296
  • دیدگاه‌ها برای همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در همدان برگزار می شود/اجرای همایش بسیجیان رهروان شهید سلیمانی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.