• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

توزیع ۱۳۰۰ بسته غذایی در قالب کمک مؤمنانه بین مددجویان کمیته امداد

  • کد خبر : 67150
  • 01 خرداد 1399 - 20:08
توزیع ۱۳۰۰ بسته غذایی در قالب کمک مؤمنانه بین مددجویان کمیته امداد

مجید درویشی با اشاره به توزیع ۱۶ هزار و ۳۵۰ غذای گرم در ایام ماه رمضان، گفت: تعداد هزار و ۳۰۰ بسته غذایی کمیته امداد به ارزش ۳۹۰ میلیون تومان بین مددجویان توزیع می‌شود. مجید درویشی، فرماندار شهرستان اسدآباد در حاشیه توزیع بسته های غذایی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه، در گفتگو با خبرنگار عصر […]

مجید درویشی با اشاره به توزیع ۱۶ هزار و ۳۵۰ غذای گرم در ایام ماه رمضان، گفت: تعداد هزار و ۳۰۰ بسته غذایی کمیته امداد به ارزش ۳۹۰ میلیون تومان بین مددجویان توزیع می‌شود.

مجید درویشی، فرماندار شهرستان اسدآباد در حاشیه توزیع بسته های غذایی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به فرمان رهبر انقلاب در زمینه همدلی و کمک مؤمنانه، اظهار کرد: از ابتدای طرح کمک مؤمنانه سپاه با کمک دستگاه‌های اجرایی و مردمی تعداد ۶ هزار سبد غذایی را بین مردم اسیب دیده ناشی از کرونا توزیع کرده است.

وی افزود: از تعداد ۶ هزار بسته غذایی، ۴ هزار بسته در طی دو مرحله توسط سپاه و هزار و ۳۰۰ بسته توسط کمینه امداد و ۷۰۰ بسته توسط هیأت مذهبی توزیع شده است.

درویشی با بیان اینکه هزار و ۳۰۰ بسته غذایی کمیته امداد به ارزش ۳۹۰ میلیون تومان افزود: این کمک مؤمنانه بین افراد تحت پوشش کمیته امداد که از طریق این نهاد شناسایی شدند، تو‌زیع می شود.

وی یادآور شد: در ایام ماه رمضان تعداد ۱۶ هزار و ۳۵۰ غذای گرم نیز بین مددجویان نهاد کمیته امداد امام خمینی ره این شهرستان توزیع شده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد بااشاره به اعلام وضعیت سفید کرونا در این شهر، گفت: فردا اجتماع نماز جمعه را با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می کنیم و انتظار می رود که مردم با رعایت بهداشت، ماسک و دستکش در این اجتماع عظیم عبادی سیاسی حضور یابند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=67150
  • دیدگاه‌ها برای توزیع ۱۳۰۰ بسته غذایی در قالب کمک مؤمنانه بین مددجویان کمیته امداد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.