• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

نگران نباشید! تخت خالی برای بیماران کرونایی داریم

  • کد خبر : 90329
  • 08 آبان 1399 - 8:42
نگران نباشید! تخت خالی برای بیماران کرونایی داریم

علیرضا مدرکیان گفت: با وجود آمار بالای کرونا، بیماری که بلا تکلیف مانده باشد نداریم و به لطف برنامه ریزی های دقیق خدمت رسانی در بیمارستان ها بدون مشکل پیش می رود. به گزارش عصرهمدان، دکترعلیرضا مدرکیان، رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان در مواجهه با موج سوم و شدید شیوع کرونا جهت اطمینان خاطر […]

علیرضا مدرکیان گفت: با وجود آمار بالای کرونا، بیماری که بلا تکلیف مانده باشد نداریم و به لطف برنامه ریزی های دقیق خدمت رسانی در بیمارستان ها بدون مشکل پیش می رود.

به گزارش عصرهمدان، دکترعلیرضا مدرکیان، رئیس سازمان نظام پزشکی استان همدان در مواجهه با موج سوم و شدید شیوع کرونا جهت اطمینان خاطر شهروندان همدانی گفت: خوشبختانه در این مدت هیچ مشکلی در خدمت رسانی نداشتیم.

مدرکیان با بیان اینکه همکاران ما همواره پای کار بوده اند، افزود: با برنامه ریزی جدی و مدیریت مناسب هیچ بیماری بلا تکلیف نمانده است؛ یعنی هیچ بیماری نیست که به بیمارستان مراجعه کرده باشد و بدون نتیجه بیرون آمده باشد.

وی با تاکید بر اینکه خدمت رسانی های رضایت بخشی در حال انجام است، تصریح کرد: ممکن است فردی به بیمارستانی مراجعه کند که تخت خالی در آنجا موجود نباشد، دراین صورت سیستم بیمارستان، از طریق ستاد هدایت بیمارستانی، یک تخت خالی جستجو و بیمار را به بیمارستان مورد نظر برای گرفتن خدمات بستری هدایت می کند.

رئیس سازمان نظام پزشکی با بیان اینکه آمار مراجعه به بیمارستان ها بالا است اما دچار بحران نشده ایم، ادامه داد: به جرئت می گویم ما بیماری که نیاز به بستری شدن داشته باشد و در راه رو های بیمارستان یا روی برانکارد بدون خدمت بماند نداشتیم و در این رابطه جا دارد از مسئولان برنامه ریزی مقابله با کرونا کمال تشکر را داشته باشم.

انتهای پیام/ رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=90329
  • دیدگاه‌ها برای نگران نباشید! تخت خالی برای بیماران کرونایی داریم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.