• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

نگاه تمدنی، افق نگاه ها در رسانه را وسیع تر می کند/ضرورت آموزش تکنیک های جنگ رسانه

  • کد خبر : 155594
  • 25 خرداد 1401 - 8:39
نگاه تمدنی، افق نگاه ها در رسانه را وسیع تر می کند/ضرورت آموزش تکنیک های جنگ رسانه

مسعود ویژه گفت؛ در حال حاضر در نقطه تقابل دو تمدن نوین اسلامی و نظم نوین جهانی قرار داریم که برای تحقق این نظم، اتفاقات زیادی چون جنگ هیبریدی و ترکیبی در جریان است. به گزارش عصرهمدان؛ مسعود ویژه، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه همدان گفت: […]

مسعود ویژه گفت؛ در حال حاضر در نقطه تقابل دو تمدن نوین اسلامی و نظم نوین جهانی قرار داریم که برای تحقق این نظم، اتفاقات زیادی چون جنگ هیبریدی و ترکیبی در جریان است.

به گزارش عصرهمدان؛ مسعود ویژه، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه همدان گفت: برنامه ها و رویکرد در اداره کل ارشاد متفاوت است.

وی با بیان اینکه از کودکی به رسانه علاقه داشتم گفت: زمانی به کتاب خواندن اعتیاد داشتم و زمان را فراموش می کردم.

ویژه تاکید کرد: تمدن نوین اسلامی و گام دوم انقلاب می تواند کشور را به سوی حکومت اسلامی ببرد و نقطه تقابل دو تمدن امروزه شکل گرفته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: در حال حاضر در نقطه تقابل دو تمدن نوین اسلامی و نظم نوین جهانی قرار داریم که برای تحقق این نظم، اتفاقات زیادی چون جنگ هیبریدی و ترکیبی در جریان است.

وی افزود: نگاه تمدنی افق نگاه ها در رسانه را وسیع تر می کند. امروزه نقطه تقابل دو تمدن نوین اسلامی و نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است و در تقابل این دو تمدن، کسی برنده است که رسانه را در اختیار داشته باشد.

ویژه با بیان اینکه در تقابل دو تمدن کسی برنده است که رسانه را در اختیار داشته باشد، صریح کرد: با نگاه تمدنی، رسانه اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای خود می بیند و افق نگاه ها وسیع تر می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پایان گفت: دین اسلام کامل ترین نسخه الهی برای بشریت است و از زمان بعثت خضرت رسول تا بحال حدود ۱۴ قرن حکومتی اسلامی به آن شکل صورت نگرفته است و عدالت به معنای واقعی در زمان حضرت علی(ع) شکل گرفت و علت آن ضعف تئوریک بود که نتوانست حکومت اسلامی را به آن معنا اجرا کند.

انتهای پیام/آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=155594
  • دیدگاه‌ها برای نگاه تمدنی، افق نگاه ها در رسانه را وسیع تر می کند/ضرورت آموزش تکنیک های جنگ رسانه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.