• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
3

نهادهای نظارتی جلوی رانت های اطلاعاتی در الحاق روستاهای همدان را بگیرند/ورود کمیسیون اصل نود به موضوع، در پی شکایت اهالی

  • کد خبر : 92543
  • 26 آبان 1399 - 9:34
نهادهای نظارتی جلوی رانت های اطلاعاتی در الحاق روستاهای همدان را بگیرند/ورود کمیسیون اصل نود به موضوع، در پی شکایت اهالی

احمد حسین فلاحی از شکایت اهالی سه روستای الحاقی در شهر همدان خبر داد و گفت: پرونده ای در کمیسیون اصل نود تشکیل شده و در حال بررسی و رسیدگی است. به گزارش عصر همدان، احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس از شکایت اهالی سه روستای الحاقی همدان به کمیسیون اصل نود خبر […]

احمد حسین فلاحی از شکایت اهالی سه روستای الحاقی در شهر همدان خبر داد و گفت: پرونده ای در کمیسیون اصل نود تشکیل شده و در حال بررسی و رسیدگی است.

به گزارش عصر همدان، احمد حسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس از شکایت اهالی سه روستای الحاقی همدان به کمیسیون اصل نود خبر داد و گفت: این شکایت در دست بررسی و کمیسیون اصل نود باید رسیدگی کند.

وی افزود: در بحث الحاق روستاها به مانعی که برخوردیم مجمع تشخصی است که عنوان می کند براساس ضوابط و قوانین روستاها الحاق نمی تواند صورت گیرد.

فلاحی ادامه داد: الحاق روستاها در همدان بر خلاف سیاست های کلی حفظ روستاهاست، ضمن اینکه در بحث الحاق نگاه قانونی این است که مزارع کشاورزی جدا شوند اما درهمدان شاهد سوء استفاده و رانت شده و واحدهای نظارتی باید رسیدگی کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس با اشاره به ساخت و سازهای غیر مجاز در مزارع کشاورزی گفت: رانت اطلاعاتی زمینه ساز چنین مشکلاتی است و کسانی که از قبل اطلاع دارند دست به چنین تخلف هایی می کنند که باید نهادهای نظارتی رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه شورای شهر الحاق را تصویب کرده افزود: نگاه مجمع تشخیص در این الحاق مهم و سرنوشت ساز است و از طرفی اهالی سه روستا شکایتی را به کمیسیون اصل نود ارائه داده اند و در دست بررسی و رسیدگی است.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=92543
  • دیدگاه‌ها برای نهادهای نظارتی جلوی رانت های اطلاعاتی در الحاق روستاهای همدان را بگیرند/ورود کمیسیون اصل نود به موضوع، در پی شکایت اهالی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.