• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2

نمایش “داستان مجسمه” از نهاوند موفق به راهیابی به جشنواره منطقه ای فجر شد

  • کد خبر : 171568
  • 05 آذر 1401 - 12:07
نمایش “داستان مجسمه” از نهاوند موفق به راهیابی به جشنواره منطقه ای فجر شد

امیر بحیرایی از کسب عنوان برگزیده در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان توسط نمایش “داستان مجسمه” از هنرمندان این شهرستان خبر داد. به گزارش عصر همدان، امیر بحیرایی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: در مراسم پایانی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان که به میزبانی […]

امیر بحیرایی از کسب عنوان برگزیده در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان توسط نمایش “داستان مجسمه” از هنرمندان این شهرستان خبر داد.

به گزارش عصر همدان، امیر بحیرایی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: در مراسم پایانی بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان همدان که به میزبانی شهرستان بهار برگزار شد شرکت کنندگان نهاوندی خوش درخشیدند.

وی اظهار داشت: در این مراسم نمایش “داستان مجسمه ” به نویسندگی و کارگردانی هنرمند ارجمند اتابک مهراد ضمن کسب عنوان برگزیده استان موفق به راهیابی به جشنواره منطقه ای تئاتر فجر شد.

بحیرایی افزود: در این مراسم مسعود رضی به خاطر بازی در این نمایش موفق به کسب عنوان رتبه اول بازیگری مرد  شد و خانم زری دارایی موفق به کسب عنوان بازیگری دوم زن شد.

وی ادامه داد: همچنین مهدی حبیب وند به عنوان موسیقی اول و اتابک مهراد نیز به عنوان نویسنده دوم به خاطر نگارش متن نمایشنامه ” داستان مجسمه ” انتخاب شدند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: این موفقیت ها، افتخاراتی دیگر بر دفتر پر افتخار فرهنگ و هنر این شهرستان افزودند.

بحیرایی ضمن تبریک کسب این عناوین برجسته توسط هنرمندان ارزشمند شهرستان به مردم شریف نهاوند اظهار امیدواری کرد: با تلاش ها و حمایت های صورت گرفته شاهد افتخارات بیشتر تمامی فعالان فرهنگ و هنر در کشور و درخشش انها باشیم.

وی در پایان گفت: هیأت داوران این دوره از جشنواره عیرضا استادی، حسن اسدی و امیرحسین حریری کاشانی بودند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=171568
  • دیدگاه‌ها برای نمایش “داستان مجسمه” از نهاوند موفق به راهیابی به جشنواره منطقه ای فجر شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.