• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

نمایشگاه جدید بین المللی همدان باید قطب نمایشگاهی در غرب کشور شود

  • کد خبر : 154808
  • 17 خرداد 1401 - 20:09
نمایشگاه جدید بین المللی همدان باید قطب نمایشگاهی در غرب کشور شود

علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه نمایشگاه جدید بین المللی در استان همدان کم نظیر است، گفت: این نمایشگاه جدید هشت هزار متر زیربنا دارد و باید قطب نمایشگاهی در غرب کشور شود. علبرضا قاسمی فرزاد، استاندارد همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه دومین نمایشگاه در محل جدید نمایشگاه بین المللی […]

علیرضا قاسمی فرزاد با بیان اینکه نمایشگاه جدید بین المللی در استان همدان کم نظیر است، گفت: این نمایشگاه جدید هشت هزار متر زیربنا دارد و باید قطب نمایشگاهی در غرب کشور شود.

علبرضا قاسمی فرزاد، استاندارد همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه دومین نمایشگاه در محل جدید نمایشگاه بین المللی همدان پذیرای شهروندان است گفت: ۵۰ شرکت تولید مبل و کالای خواب از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه جدید باید قطب نمایشگاهی در غرب کشور شود افزود: این نمایشگاه کم نظیر در استان همدان هشت هزار متر زیربنا دارد و گامهای بعدی باید بهتر برداشته شود تا در خور شان مردم و استان همدان باشد.

استاندارد همدان در خصوص نمایشگاه مبل و کالای خواب تصریح کرد: ۱۵ تولید کننده از همدان و ۳۵ تولید کننده از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند.

قاسمی فرزاد در پایان گفت: بیست و سومین نمایشگاه بین المللی مبلمان و کالای خواب از ۱۷ تا ۲۲ خرداد پذیرای مردم است.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=154808
  • دیدگاه‌ها برای نمایشگاه جدید بین المللی همدان باید قطب نمایشگاهی در غرب کشور شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.