• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1

نقص فنی در تله کابین گنجنامه همدان/ همه گردشگران به سلامت پایین آمدند

  • کد خبر : 16230
  • 31 مرداد 1398 - 2:17
نقص فنی در تله کابین گنجنامه همدان/ همه گردشگران به سلامت پایین آمدند

مدیر روابط عمومی دهکده گنجنامه همدان با اعلام خبر نقص فنی در تله کابین گنجنامه همدان گفت: ۱۵۶ گردشگر در دشت میشان همدان گرفتار شدند که همگی به سلامت  پایین آمدند.   به گزارش بهار سرایوند در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اعلام خبر نقص فنی در تله کابین  گنجنامه همدان گفت: امشب همزمان با […]

مدیر روابط عمومی دهکده گنجنامه همدان با اعلام خبر نقص فنی در تله کابین گنجنامه همدان گفت: ۱۵۶ گردشگر در دشت میشان همدان گرفتار شدند که همگی به سلامت  پایین آمدند.

 

به گزارش بهار سرایوند در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با اعلام خبر نقص فنی در تله کابین  گنجنامه همدان گفت: امشب همزمان با اجرای برنامه زنده شب فیروزه ای  به علت  نقص فنی در موتور تله کابین سرعت آن کند شد.

وی با بیان اینکه ۱۵۶ نفر در دشت میشان گیر افتادند گفت: اینکه در برخی رسانه ها  ۳۰۰ نفر اعلام شده است اشتباه است و از این ۱۵۲ نفر ۶۰نفر با خودروهای آفرود و بقیه با تله کابین به پایین بازگشتند.

مدیر روابط عمومی دهکده گنجنامه همدان با بیان اینکه همه گردشگران به سلامت پایین آمدند گفت: چنین اتفاقاتی در هر تله کابینی طبیعی است  و نقص فنی غیرقابل پیش بینی است و ما فقط  در آن شرایط میتوانستیم  جلوی فعالیت تله کابین را بگیریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=16230
  • دیدگاه‌ها برای نقص فنی در تله کابین گنجنامه همدان/ همه گردشگران به سلامت پایین آمدند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.