• امروز : جمعه - ۴ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 24 May - 2024
4

نقش مهم ائمه جمعه در کاهش شیوع ویروس کرونا/دشمنان می خواهند بین حاکمیت و ملت شکاف ایجاد کنند

  • کد خبر : 53277
  • 17 اسفند 1398 - 19:42
نقش مهم ائمه جمعه در کاهش شیوع ویروس کرونا/دشمنان می خواهند بین حاکمیت و ملت شکاف ایجاد کنند

سیدسعید شاهرخی با اشاره به نقش مهم ائمه جمعه در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا گفت: ائمه جمعه استان با توجه به روابط و نفوذ زیادی که بین مردم دارند، می‌توانند نکات و هشدارهای ستاد استانی و علوم پزشکی همدان را برای مردم اطلاع‌رسانی و تبیین کنند‌. به گزارش عصر همدان؛ سید سعید شاهرخی، استاندارد […]

سیدسعید شاهرخی با اشاره به نقش مهم ائمه جمعه در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا گفت: ائمه جمعه استان با توجه به روابط و نفوذ زیادی که بین مردم دارند، می‌توانند نکات و هشدارهای ستاد استانی و علوم پزشکی همدان را برای مردم اطلاع‌رسانی و تبیین کنند‌.

به گزارش عصر همدان؛ سید سعید شاهرخی، استاندارد همدان عصر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان گفت: هدف از تشکیل گردهمایی‌ ائمه جمعه، قدردانی از زحمات یکساله روحانیت بزرگوار است که نقش بی‌بدیلی در اجتماع ایفا می‌کنند.

وی  با بیان اینکه سال ۹۸ برای ایران و بخصوص استان همدان، سالی پر از فراز و نشیب بود گفت: از رخداد‌های مهم سال ۹۸، از دست دادن یکی از مهمترین نیروهای بزرگ و تاثیرگذار انقلاب اسلامی، یعنی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

شاهرخی گفت: مردم ایران بخصوص مردم شریف همدان با حضور پرشور خود در تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تمام نقشه‌های دشمنان انقلاب را نقش‌بر آب کردند.

استاندارد همدان بیان کرد: دشمنان، در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی با اعلام شیوع کروناویروس در ایران، با تبلیغات گسترده و نشر اکاذیب سعی در کاهش مشارکت مردم در انتخابات داشتند که در این زمینه نیز با شکست مواجهه شدند.

شاهرخی با اشاره به اینکه  هدف حقیقی و واقعی تحریم‌ها، مردم است، افزود: دشمنان می خواهند تا با ایجاد نارضایتی بین مردم، بین حاکمیت و ملت شکاف ایجاد کنند که هرگز به هدفشان نرسیده و نخواهند رسید.

وی با بیان اینکه دولت توانسته کشور را به خوبی مدیریت و امور را اداره کند گفت: با توجه به تمام مشکلات مالی و اتفاقاتی که رخ داد، دولت توانست کشور را به خوبی مدیریت و امور را اداره کند.

استاندارد همدان گفت:  گرچه دولت مشکلات اقتصادی و اعتباری بیشماری را پشت سر گذاشت اما در عین حال نگذاشت فعالیت‌های اساسی کشور تعطیل شود.

وی با بیان اینکه  استان همدان با وجود همه مشکلات اعتباری یکی از استان‌های پویا بوده است افزود: مقامات استانی و مدیران دستگا‌های اجرایی در سایه تلاش و کوشش توانسته‌اند از امکانات بودجه عمومی دولت(چه ملی و چه استانی) به خوبی استفاده کنند.

شاهرخی عنوان کرد: طبق ارزیابی‌های کشوری، استان همدان در بسیاری از حوزه‌ها در کشور پیشرو است‌.

وی با بیان اینکه تعداد پروژه‌هایی که در استان همدان در سال ۹۸ در حال اجرا بودند ۲هزار و ۴۲ پروژه هستند گفت: تعداد پروژه‌های ملی۸۴ پروژه است که ارزش این پروژه‌ها ۶هزار میلیارد تومان است، این در حالی است که اعتبارات پروژه‌های استانی ۴۰۰ میلیارد تومان بوده‌است.

استاندارد همدان در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در استان گفت: ائمه جمعه در استان همدان هماهنگی و همراهی‌های خوبی با ستاد استانی پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کروناویروس دارند.

وی گفت: کروناویروس بسیار خطرناک است و به سرعت شیوع پیدا می‌کند و باید به طور جدی و با برنامه‌ریزی دقیق آن را کنترل کرد.

شاهرخی بیان کرد:  رعایت بهداشت فردی، قرنطینه خانگی یا درخانه ماندن، عدم سفرهای برون شهری و به حداقل رساندن سفرهای درون شهری، بهترین راه کنترل شیوع کروناویروس است.

وی با بیان اینکه باید نکاتی را که توسط ستاد ملی و ستاد استانی تذکر داده می‌شوند، به فرهنگ تبدیل شوند افزود:  هر استانی که نکات بهداشتی و هشدارهای ستاد استانی را رعایت نکرده‌ است، شیوع در آن‌جا رشد بیشتری داشته است.

استاندارد همدان به نقش مهم ائمه جمعه در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا گفت: ائمه جمعه استان با توجه به روابط و نفوذ زیادی که بین مردم دارند، می‌توانند نکات و هشدارهای ستاد استانی و علوم پزشکی همدان را برای مردم اطلاع‌رسانی و تبیین کنند‌.

وی تاکیدکرد: ائمه جمعه از مردم بخواهند که نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کنند‌.

شاهرخی با بیان اینکه استان در آماده باش کامل برای مقابله با کروناویروس قرار دارد‌ و در این راستا کلیه مرخصی‌ها و ماموریت‌ها لغو شده است افزود:  مسئولان دستگاه‌های اجرایی در آماده باش کامل هستند.

وی  تاکید کرد: طبق آمار‌های موجود، رشد شیوع کرونا ویروس در استان همدان نسبت به استان‌های دیگر کندتر بوده است.

در پاین این دیدار ائمه جمعه استان همدان از سید سعید شاهرخی استاندارد همدان، به خاطر حُسن مدیریت در اداره امور استان و ایجاد وحدت و همدلی و همچنین مدیریت صحیح و قابل تحسین در موضوع بیماری کرونا در استان قدردانی کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=53277
  • دیدگاه‌ها برای نقش مهم ائمه جمعه در کاهش شیوع ویروس کرونا/دشمنان می خواهند بین حاکمیت و ملت شکاف ایجاد کنند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.