• امروز : سه شنبه - ۸ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 28 May - 2024
1

نقشه دشمن ایجاد ناامیدی در جامعه است/ شهید قدوسی یار صدیق انقلاب و امام بود

  • کد خبر : 164469
  • 14 شهریور 1401 - 17:04
نقشه دشمن ایجاد ناامیدی در جامعه است/ شهید قدوسی یار صدیق انقلاب و امام بود

حجت الاسلام صادق رحیمی گفت: دشمن در حال تزریق ناامیدی در کشور است و مدام توطئه می کند و باید هوشیار باشیم. به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام صادق رحیمی، معاون قضائی قوه قضائیه در یادواره شهید آیت الله قدوسی اولین دادستان انقلاب اسلامی و سرتیپ وحید دستجردی فرمانده وقت شهربانی کل کشور در مصلی […]

حجت الاسلام صادق رحیمی گفت: دشمن در حال تزریق ناامیدی در کشور است و مدام توطئه می کند و باید هوشیار باشیم.

به گزارش عصر همدان، حجت الاسلام صادق رحیمی، معاون قضائی قوه قضائیه در یادواره شهید آیت الله قدوسی اولین دادستان انقلاب اسلامی و سرتیپ وحید دستجردی فرمانده وقت شهربانی کل کشور در مصلی نهاوند گفت: این شهرستان مفتخر به وجود داشتن شهدای گرانقدری چون شهید طالبیان، شهید حاج میرزا سلگی و شهید آیت الله قدوسی است.

وی اظهار داشت: شهدا به تاسی از امام حسین(ع) از همه هستی و دارایی خود گذشتند و برای زنده نگه داشتن اسلام مردانه به میدان رفتند.

حجت الاسلام رحیمی افزود: دشمن در بعد از انقلاب در همه حوادث برای نابودی انقلاب تلاش کرده و در سال های ابتدایی دهه ۶۰ دست به ترورهای زیادی زدند و شخصیت های گرانقدر و دانشمندی را به شهادت رساندند و در ۱۴ شهریور هم آیت الله قدوسی را ترور کردند.

وی ادامه داد: دشمن در همه این ترورها سعی در نابودی انقلاب داشت ولی خون های این شهدا باعث شد تا انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر خود ادامه دهد.

معاون قوه قضائیه گفت: شهید قدوسی با تأسیس مدرسه حقانی افراد زیادی را برای آینده انقلاب تربیت و آموزش داد و نظم و صداقت و ساده زیستی و ولایتمداری از خصوصیات این شهید والامقام بود.

وی عنوان کرد: همه مسئولان باید راه و روش زندگی امثال شهید قدوسی و شهید سلگی را سرلوحه خود قرار دهیم چون این شهدا اخلاص بالایی داشتند و برای خدا کار می کردند.

رحیمی گفت: باید با آرمان های شهدا آشنا شویم و در زندگی خود جاری کنیم و برای مردم کار کنیم.

وی بیان داشت: ولایتمداری از تاکیدات ویژه شهدا است و تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب امروز وظیفه همه ما است چون با تدبیر و هدایت های ایشان همه نقشه های دشمنان نقش بر آب شده است.

معاون قوه قضائیه افزود: دشمن در حال تزریق ناامیدی در کشور است و دشمن در حال توطئه است و خوشبختانه سران قوا با بکدیگر هماهنگ هستند و در حال تلاش برای حل مشکلات کشور هستند.

وی در پایان گفت: تلاش مجموعه نظام برای کم کردن مشکلات و خدمت گذاری به مردم است و در این راه باید نقشه های دشمنان را بشناسیم و در جامعه امیدآفرینی کنیم.

حجت الاسلام رحیمی معاون محترم قوه قضائیه قبل از حضور در مراسم با همراهی مسئولین شهرستان با حضور درگلزار شهدای باغ بهشت نهاوند به مقام شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=164469
  • دیدگاه‌ها برای نقشه دشمن ایجاد ناامیدی در جامعه است/ شهید قدوسی یار صدیق انقلاب و امام بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.