• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

نظرسنجی انتخاباتی غیر قانونی است/با ایجاد کنندگان نظرسنجی‌ها برخورد قضایی می‌شود

  • کد خبر : 17466
  • 09 شهریور 1398 - 8:42
نظرسنجی انتخاباتی غیر قانونی است/با ایجاد کنندگان نظرسنجی‌ها برخورد قضایی می‌شود

دادستان شهرستان اسدآباد با هشدار به فعالان فضای مجازی و طرفداران کاندیداهای احتمالی مجلس، گفت: نظرسنجی انتخاباتی غیر قانونی است و قطعا با ایجادکنندگان آن برخورد قضایی می‌شود. به گزارش عصر همدان؛ در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس قرار داریم و هنوز تا تبلیغات آزاد کاندیداهای زمان زیادی باقی است اما متأسفانه برخلاف قانون ، […]

دادستان شهرستان اسدآباد با هشدار به فعالان فضای مجازی و طرفداران کاندیداهای احتمالی مجلس، گفت: نظرسنجی انتخاباتی غیر قانونی است و قطعا با ایجادکنندگان آن برخورد قضایی می‌شود.

به گزارش عصر همدان؛ در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس قرار داریم و هنوز تا تبلیغات آزاد کاندیداهای زمان زیادی باقی است اما متأسفانه برخلاف قانون ، بسیاری از همین منتسبان به کاندیداهای احتمالی مجلس اقدام به ایجاد کانال و گروههایی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی با عنوانین مختلف کردند که نشان می دهد این نوع افراد هنوز قانون را نمی دانند که قانون گذار خوبی شوند.

و اما این روزها در همین گروهها و کانالها شاهد به راه انداختن نظرسنجی های در خصوص احتمال ورود کاندیدای مجلس هستیم که گاها موجب تخریب افراد و اشخاص هم میشود.

دادستان عمومی انقلاب شهرستان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: نظرسنجی ها درباره کاندیداهای احتمالی مجلس تخلف و غیر قانونی است چرا که ممکن است فردی کاندید شود و فردی نشود و هنوز چیزی مشخص نیست.

علیرضا سلطانی‌متهور ادامه داد: در استانه انتخابات شاهد برخی نظرسنجی های انتخاباتی مجلس هستیم که این تخلف است و قطعا با دارندگان کانال و گروه برخورد قضایی خواهد شد.

وی گفت: ما به پلیس فتا هم در نامه ای کتبی اعلام کرده ایم که این موارد را پیگیری و اعلام کنند که برخورد شود .

دادستان شهرستان اسدآباد از برخورد با یک مدیر کانال تلگرامی در این شهرستان در این زمینه خبر داد و گفت: اخیرا یکی از کانالهای تلگرامی چنین مواردی را درج می کرد که با مدیران برخورد و تعهد گرفته ایم.

وی هشدار داد: مجازات افرادی که نظرسنجی پیرامون انتخابات به راه می اندازند، ضربه شلاق و جریمه است و البته کانال و گروه هم مسدود خواهد شد.
انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=17466
  • دیدگاه‌ها برای نظرسنجی انتخاباتی غیر قانونی است/با ایجاد کنندگان نظرسنجی‌ها برخورد قضایی می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.