• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

نصب ۵ پل عابر پیاده در همدان

  • کد خبر : 7361
  • 06 تیر 1398 - 23:40
نصب ۵ پل عابر پیاده در همدان

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان از نصب ۵ پل عابرپیاده در نقاط مختلف شهر همدان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   به گزارش عصر همدان،علی فتحی، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهرهمدان در گفتگوبا خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به نصب ۵ پل عابرپیاده در نقاط مختلف شهر همدان در آینده‌ای نزدیک خبرداد […]

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان از نصب ۵ پل عابرپیاده در نقاط مختلف شهر همدان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

 

به گزارش عصر همدان،علی فتحی، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهرهمدان در گفتگوبا خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به نصب ۵ پل عابرپیاده در نقاط مختلف شهر همدان در آینده‌ای نزدیک خبرداد وافزود: سالانه ۶۰۰ میلیون تومان برای نگهداری پل‌ها هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: این پل‌ها با هزینه‌ای حدود ۳ میلیارد تومان احداث و نصب می‌شود.

فتحی با اشاره به هزینه نگهداری اموال عمومی سطح شهر همدان اضافه کرد: شهرداری سالانه هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان برای نگهداری پل‌های عابر پیاده هزینه می‌کند.

وی به تخریب اموال عمومی به ویژه پل‌های مکانیزه عابر پیاده اشاره کرد و افزود: بعضی از قطعات آسانسور‌ها و پله برقی‌های پل‌ها به دلیل تحریم‌ها با کمبود مواجه است و باید در حفظ و نگهداری این سیستم‌ها نهایت دقت را داشته باشیم.

فتحی بیان کرد: مردم مدیریت شهری را در حفظ و نگهداری اموال عمومی به خصوص نگهداری پل‌های مکانیزه همراهی کنند چرا که سالانه مبالغ هنگفتی برای این موضوع هزینه می‌شود.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=7361
  • دیدگاه‌ها برای نصب ۵ پل عابر پیاده در همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.