• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

نرده های اطراف سایت موزه میدان امام (ره) جمع آوری شود

  • کد خبر : 147683
  • 26 اسفند 1400 - 9:28
نرده های اطراف سایت موزه میدان امام (ره) جمع آوری شود

مهدی حیدری بر جمع آوری نرده‌های اطراف سایت موزه میدان امام خمینی(ره) تاکید کرد. به گزارش عصرهمدان؛ مهدی حیدری، رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در بازدید میدانی از سایت موزه میدان امام خمینی(ره) افزود: در حال حاضر عملیات عمرانی شهرداری همدان به اتمام رسیده و باید نرده‌ها و حصارکشی اطراف کارگاه عمرانی در […]

مهدی حیدری بر جمع آوری نرده‌های اطراف سایت موزه میدان امام خمینی(ره) تاکید کرد.

به گزارش عصرهمدان؛ مهدی حیدری، رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان در بازدید میدانی از سایت موزه میدان امام خمینی(ره) افزود: در حال حاضر عملیات عمرانی شهرداری همدان به اتمام رسیده و باید نرده‌ها و حصارکشی اطراف کارگاه عمرانی در هفته جاری جمع‌آوری شود.

حیدری اضافه کرد: با توجه به اینکه اقدامات شهرداری در پروژه سایت موزه امام خمینی به اتمام رسیده است، میراث فرهنگی باید به سرعت اشیا واجد ارزش تاریخی را که در این مکان کشف شده را به سایت موزه انتقال دهد تا موزه پیش از ایام نوروز افتتاح شود.

وی ادامه داد: جمع آوری نرده‌ها و حفاظ‌های میدان امام (ره) از مطالبات شهروندان نیز هست و باید هر چه سریعتر این نرده‌ها جمع‌آوری شود.

وی همچنین با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال و ورود گردشگران به شهر همدان اظهار داشت: در آماده سازی شهر برای استقبال از بهار و گردشگران و مسافران نوروزی این سایت نیز باید جلوه‌ی زیبای خود را به نمایش گذاشته و با جمع آوری نرده ها و حفاظت ها از به هم ریختگی سیما و منظر شهری این میدان مهم و حساس گردشگری جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=147683
  • دیدگاه‌ها برای نرده های اطراف سایت موزه میدان امام (ره) جمع آوری شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.