• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
3

نباید اختلاف سلایق مسئولین را از خدمت به مردم و نظام باز بدارد

  • کد خبر : 82557
  • 15 شهریور 1399 - 8:57
نباید اختلاف سلایق مسئولین را از خدمت به مردم و نظام باز بدارد

آیت الله شعبانی در شورای اداری شهرستان رزن گفت: کار مردم با حاشیه‌سازی و اختلاف پراکنی و سیاسی بازی پیش نخواهد رفت و لذا خدمت به مردم و خدمت به نظام در سایه وحدت اتفاق خواهد افتاد. به گزارش عصر همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در جلسه شورای […]

آیت الله شعبانی در شورای اداری شهرستان رزن گفت: کار مردم با حاشیه‌سازی و اختلاف پراکنی و سیاسی بازی پیش نخواهد رفت و لذا خدمت به مردم و خدمت به نظام در سایه وحدت اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش عصر همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در جلسه شورای اداری شهرستان رزن گفت: کار مردم با حاشیه‌سازی و اختلاف پراکنی و سیاسی بازی پیش نخواهد رفت و لذا خدمت به مردم و خدمت به نظام در سایه وحدت اتفاق خواهد افتاد.

وی تاکید کرد: شرط حاکم شدن وحدت، حر‌کت بر محور نظام اسلامی، مواضع انقلابی امام(ره) و رهبر معظم انقلاب است.

آیت الله شعبانی تصریح کرد: نباید اختلاف سلایق ما را از خدمت به مردم و نظام باز بدارد

امام جمعه همدان با اشاره به اینکه ائمه جمعه باید همچون یک پدر، همه مردم را جذب کند افزود: امام جمعه متعلق به جناح و شخص خاصی نیست و باید به صورت فراگیر عمل کند، چرا که سیاست اصلی باید محور وحدت بودن امام جمعه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان خدمت به اسلام و مردم را وظیفه روحانیت دانست و ادامه داد: همه باید در این مدت باقی مانده کمک کنیم تا دولت به وعده‌های خود عمل کند.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=82557
  • دیدگاه‌ها برای نباید اختلاف سلایق مسئولین را از خدمت به مردم و نظام باز بدارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.