• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1

نامگذاری یکی از معابر شهر بهار به نام شهید مرتضی ترابی کمال

  • کد خبر : 23299
  • 06 مهر 1398 - 10:39
نامگذاری یکی از معابر شهر بهار به نام شهید مرتضی ترابی کمال

رئیس شورای شهر بهار از نامگذاری معبری به نام شهید مرتضی ترابی کمال از شهدای مدافع حرم شهرستان خبر داد. حسین فیض الهی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه دبیر شورای نامگذاری معابر شهرداری می باشد گفت: شورای نامگذاری معابر از چند عضو تشکیل شده که اعضای آن نمایندگانی از نهادهایی همچون […]

رئیس شورای شهر بهار از نامگذاری معبری به نام شهید مرتضی ترابی کمال از شهدای مدافع حرم شهرستان خبر داد.

حسین فیض الهی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه دبیر شورای نامگذاری معابر شهرداری می باشد گفت: شورای نامگذاری معابر از چند عضو تشکیل شده که اعضای آن نمایندگانی از نهادهایی همچون اداره پست، بنیاد شهید ، فرمانداری، دفتر امام جمعه، بسیج و … می باشند و دبیری آن در شهرداری می باشد.

فیض الهی گفت: در شورای دوره پنجم این شورا تشکیل نشده و در شورای چهارم هم یک بار تشکیل شد و اصولاً هر زمان که نیاز باشد این شورا تشکیل جلسه خواهد داد و در انتخاب نام معابر، اماکن و کوچه ها اولویت با نام شهیدی که در آن منطقه است می باشد و در مراحل بعدی نام های دیگری انتخاب خواهد شد.

رئیس شورای شهر بهار با بیان اینکه شهدای مدافع حرم برای ما از جایگاه ویژه ای برخوردارند افزود: شهیدان سید میلاد مصطفوی و مرتضی ترابی کمال برای مردم ما از ارج و قرب خاصی برخوردارند بدین سبب سالن ورزشی دانشگاه پیام نور که چند سال پیش افتتاح شد به نام شهید سید میلاد مصطفوی نامگذاری شد.

وی افزود: در پی آن هستیم که معبر، کوچه یا مکانی که در اولویت قرار گیرد به نام شهید مدافع حرم مرتضی ترابی کمال نامگذاری کنیم.

فیض الهی با اشاره به حذف نام شهدا از برخی اماکن و معابر در بعضی شهرها گفت: شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و نامگذاری اماکن و معابر کمترین کار ممکن در گرامیداشت یاد این شهداست.

وی گفت: بعضی ها تصور می کنند که امروز شهدا و فرهنگ شهادت فراموش شده اما وجود مدافعان حرم و شهدایی مثل سید میلاد مصطفوی نشان می دهد که این فرهنگ همچنان بین مردم زنده است.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=23299
  • دیدگاه‌ها برای نامگذاری یکی از معابر شهر بهار به نام شهید مرتضی ترابی کمال بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.