• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

مهار تورم، نیازمند اتخاذ تصمیمات کارشناسانه در تمامی سطوح اقتصادی است

  • کد خبر : 180124
  • 02 فروردین 1402 - 10:28
مهار تورم، نیازمند اتخاذ تصمیمات کارشناسانه در تمامی سطوح اقتصادی است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید رویکردها و برنامه ریزی ها در تمامی سطوح اقتصادی به سمت اصلاح وضع فعلی باشد، بنابراین ضروری است تا مجلس با در نظر گرفتن وضعیت خانوارها، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان، برای کاهش تورم تصمیمات کارشناسانه ای اتخاذ کند. «محمدمهدی مفتح» در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با تبریک […]

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید رویکردها و برنامه ریزی ها در تمامی سطوح اقتصادی به سمت اصلاح وضع فعلی باشد، بنابراین ضروری است تا مجلس با در نظر گرفتن وضعیت خانوارها، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان، برای کاهش تورم تصمیمات کارشناسانه ای اتخاذ کند.

«محمدمهدی مفتح» در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ با تبریک آغاز سال و پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان، گفت: رهبر معظم انقلاب به مانند سال های گذشته عنوان سال جاری را با یک هدفگذاری اقتصادی نامگذاری کردند.

وی با اشاره اینکه رویکرد و محوریت قرار گرفتن تولید و اقتصاد از دغدغه های مقام عظمای ولایت برای برون رفت از مشکلات اقتصادی است، اظهار کرد: تورم به عنوان یکی از مهمترین مشکلات اقتصادی کشور، پدیده ای شوم است که از اقدامات و برنامه ریزی های نامناسب در سطوح مختلف نشأت گرفته.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: اگر بخواهیم تورم موجود مهار شود، باید در ایده هاپردازی ها رویکردها و برنامه ریزی ها در تمامی سطوح اقتصادی به سمت اصلاح وضع فعلی حرکت کنیم.

مفتح تصریح کرد: ایجاد شرایط مناسب برای کاهش نرخ تورم هم در اقتصاد خُرد و هم در اقتصاد کلان کشور یک اصل است تا دیگر شاهد افزایش و بی ثبتی در قیمت ها نباشیم.

وی تأکید کرد: بنابراین مجلس و دولت باید با در نظر گرفتن وضعیت خانوارها، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان تصمیمات کارشناسانه ای اتخاذ کنند تا به کاهش تورم منجر شود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=180124
  • دیدگاه‌ها برای مهار تورم، نیازمند اتخاذ تصمیمات کارشناسانه در تمامی سطوح اقتصادی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.