• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4
معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها عنوان کرد:

منافقین، همراه با صدام، همگام با آمریکا

  • کد خبر : 187352
  • 28 خرداد 1402 - 17:59
منافقین، همراه با صدام، همگام با آمریکا
معاون فرهنگی سیاسی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، گفت: اگر تحریمی در حوزه بین‌الملل بر علیه کشور تحمیل می‌شود، دست جریان نفاق را به راحتی می‌توان در آن دید.

حجت‌الاسلام مهدی فاطمی‌پور در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ عنوان کرد: بعد از انقلاب اسلامی یکی از جریان‌هایی که خیال می‌کرد می‌تواند با سهم خواهی، تربیت نیرو و سازماندهی انقلاب اسلامی را به سمتی که خودش بدنبالش هست ببرد و در آینده این مملکت تاثیر بگذارد، منافقین بودند.

حجت الاسلام فاطمی‌پور افزود: این گروهک از دوران بنی صدر مورد حمایت او و با حمایت‌هایی که صورت می‌پذیرفت در اوایل انقلاب عملیات‌های زیادی را بر علیه انقلاب انجام دادند.

این مقام مسئول ادامه داد: بعد از ماجرای عزل بنی صدر، جریان منافقین احساس کردند که پشتوانه جدی را در کشور از دست دادند و با مدل سیاسی که تا آن روز داشتند، دیگر نمی‌توانستند اهداف خود را  با اثر گذاری قبلی در جامعه به انجام برسانند.

وی تصریح کرد: با اتخاذ مسیر جدید وارد فاز اقدام مسلحانه شدند و در قالب اعلامیه‌ها و رفتارهایی که بعد از آن در سطح جامعه انجام دادند با مدل ترورها، خرابکاری‌ها و اقدامات مختلفی منجر به شهادت جمع کثیری از هموطنانمان به ویژه افرادی که منصوب به حاکمیت و انقلاب اسلامی بودند، شدند.

معاون فرهنگی، سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها اذعان داشت:  اهداف و مطامع اصلی منافقین به‌دست گرفتن انقلاب اسلامی و بردن آن به سمتی که خودشان می‌خواستند.

وی با تاکید بر اینکه این گروهک طبیعاً با اندیشه امام(ره) و نوع نگاه ایشان نسبت به حاکمیت زاویه داشتند، عنوان کرد:  یک ترکیب التقاطی که پوسته‌ها و ظواهری را از اندیشه اسلامی بهره‌برادری کنند و نگرش‌های چپ را به آن افزوده و از ظرفیت هر دو جریان به نفع خودشان استفاده کنند.

حجت الاسلام فاطمی‌پور خاطر نشان کرد: به عقیده آنها کسی که در مسلک ما نیست مبارزه و جهاد را نمی‌فهمد، روش مبارزه و پیشبرد جریان‌های اجتماعی برای اداره کشور، تنها با نظر ما اتفاق می‌افتد.

معاون فرهنگی، سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، افزود: منافقین با روش مسلحانه و به زعم خودشان ایدئولوژیک استفاده کردند و آرام آرام در دوره دفاع مقدس به جبهه مخالف کمک اطلاعاتی، خرابکاری‌های داخلی، در اختیار قرار دادن اسناد و مدارک اطلاعات عملیات‌ها و خیلی از اتفاق‌های دیگر را رقم زدند و هر روز بیش از گذشته سعی کردند از بکارگیری ابزارهای مختلف به اهداف شوم خود نزدیکتر شوند.

وی با اشاره به اینکه، این گروهک تروریستی تا سال‌های پایانی دفاع مقدس و قبل از عملیات مرصاد و زمانی که بتوانند  عملیاتی را بر علیه کشور انجام دهند، یادآور شد: آنها تلاش‌های زیادی را در کشور می‌کردند تا بتوانند با شبکه‌ و نیروی زیرزمینی که در سطح کشور داشتند اثر گذاری کافی را داشته باشند و حکومت را ساقط کنند.

حجت الاسلام فاطمی پور گفت: نهایتا با خاتمه جنگ و کم‌ کم با اصلاح فضایی که آن‌موقع در مرزها داشتیم، بسیاری از این افراد دستگیر و شبکه اصلی آنان در کشور متلاشی شد که این امر منجر شد منافقین اهداف خود را از بیرون کشور پیش ببرند و این مسیر تا الان ادامه دارد.

این مقام مسئول افزود: این گروهک تروریستی امروزه با ترورها، ظرفیت رسانه‌ای، تشکیل کمپین‌ها سعی بر فشار آوردن بر روی جمهوری اسلامی داشته و با قانع کردن دستگاه‌های بین‌المللی محرومیت‌هایی را بر علیه کشورمان تحمیل می‌کنند.

وی در پایان اذعان داشت: ما با جریانی مواجه هستیم که هم به لحاظ فکری مدعی انقلاب ایدئولوژیک است و هم به لحاظ رفتاری وارد فاز مسلحانه و خرابکاری در گذشته شده و امروز هم این مسیر را ادامه می‌دهد.

 

انتهای پیام/ ساعتی

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=187352
  • دیدگاه‌ها برای منافقین، همراه با صدام، همگام با آمریکا بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.