• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

ممنوعیت درج زمان و مکان خاک‌سپاری در اعلامیه‌های فوت شهرستان نهاوند

  • کد خبر : 89402
  • 29 مهر 1399 - 14:03
ممنوعیت درج زمان و مکان خاک‌سپاری در اعلامیه‌های فوت شهرستان نهاوند

در راستای جلوگیری از ایجاد تجمع در مراسم‌های ختم، اعلام زمان و مکان مراسم خاک‌سپاری در اعلامیه‌های فوت در شهرستان نهاوند ممنوع اعلام شد. به گزارش عصر همدان، اوج‌گیری بیماری کرونا در شهرستان نهاوند باعث شده است تا مسئولان از هر راهکاری برای کاهش میزان ابتلا و جلوگیری از تجمعات استفاده کنند. با توجه به […]

در راستای جلوگیری از ایجاد تجمع در مراسم‌های ختم، اعلام زمان و مکان مراسم خاک‌سپاری در اعلامیه‌های فوت در شهرستان نهاوند ممنوع اعلام شد.

به گزارش عصر همدان، اوج‌گیری بیماری کرونا در شهرستان نهاوند باعث شده است تا مسئولان از هر راهکاری برای کاهش میزان ابتلا و جلوگیری از تجمعات استفاده کنند.

با توجه به اینکه حضور در مراسم ختم به‌عنوان یکی از مراکز تجمع جمعیتی از علت‌های اصلی ابتلا به کرونا در شهرستان نهاوند است؛ مسئولان برای جلوگیری از برگزاری این‌گونه مراسم در ستاد کرونا مصوباتی داشتند.

صادر نشدن گواهی فوت تا زمان تعهد خانواده متوفی مبنی بر برگزار نکردن مراسم ختم و حضور فقط ۱۰ نفر در مراسم خاک‌سپاری ازجمله این مصوبات ستاد کرونا شهرستان است.

در اقدامی دیگر درج زمان و مکان خاک‌سپاری افراد فوت‌شده شهرستان نهاوند در اعلامیه‌های فوت ممنوع اعلام‌شده است تا با این کار از حضور مردم جلوگیری شود.

در نامه رئیس اتاق اصناف نهاوند به واحدهای صنفی چاپخانه و خدمات کامپیوتری این موضوع اعلام‌شده است که در ادامه این نامه را مشاهده می‌کنید.

تعداد مبتلایان به کرونا در شهرستان نهاوند به ۵۸۱ نفر رسیده است و این شهرستان جز ۵۰ شهر با بیشترین ابتلای روزانه در کشور است و در روزهای اخیر بیش از ۱۲ نفر در روز در این شهرستان به کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=89402
  • دیدگاه‌ها برای ممنوعیت درج زمان و مکان خاک‌سپاری در اعلامیه‌های فوت شهرستان نهاوند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.