• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2

معرفی شهید شاخص شهرستان همدان در سال ۹۸ + اینفوگرافیک

  • کد خبر : 8004
  • 12 تیر 1398 - 7:51
معرفی شهید شاخص شهرستان همدان در سال ۹۸ + اینفوگرافیک

شهید نادر عبادی ، شهید شاخص شهرستان همدان در سال ۹۸ معرفی شد که به عنوان ساعت گردان در بین رزمندگان شناخته شده بود .   کریم مطهری فرمانده گردان غواصی جعفر طیار لشکر انصار‌الحسین(ع) همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، در خصوص شخصیت شهید شاخص شهرستان همدان در سال ۹۸ گفت: شهید نادر عبادی […]

شهید نادر عبادی ، شهید شاخص شهرستان همدان در سال ۹۸ معرفی شد که به عنوان ساعت گردان در بین رزمندگان شناخته شده بود .

 

کریم مطهری فرمانده گردان غواصی جعفر طیار لشکر انصار‌الحسین(ع) همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، در خصوص شخصیت شهید شاخص شهرستان همدان در سال ۹۸ گفت: شهید نادر عبادی نیا طلبه جوان ۱۷ تا ۱۸ ساله ای بود که بسیار جوان و خوش سما و خوش صدا بودند و در یک کلام می توان گفت رزمنده تمام عیار بود .

وی ادامه داد: شهید با آن که در تهران و قم درس خوانده بود اما برای عملیاتها خود را می رساند و در عملیات ۲۰ شهریورماه جزیره مجنون هم حضور داشتند .

مطهری بیان کرد: در عملیات کربلای ۴ خودش را را به گردان رساند و در گردان غواصی حضور داشتند و با توجه به اینکه لباس روحانی بر تن داشتند برای تبلیغات فرستاده می شدند که ایشان قبول نمی کردند و اصرار داشتند در رزم شرکت کنند .

این رزمنده دفاع مقدس افزود: شهید علاوه بر اینکه کار فرهنگی انجام می داد و خوش صوت و در برنامه ها و مناسبتها شرکت می کردند و علاوه بر آن در آموزشهای غواصی که بسیار سخت و طاقت فرسا بودند و در شرایط سختی برگزار می شد شرکت می کردند و همیشه حضور فعال داشت.

این فرمانده دفاع مقدس ادامه داد: شهید در آموزش ها بسیار خوب و فعال بود چون اگر بعد از آموزش ها در تست نمره قبولی را کسب نمی کردند در شب عملیات خط می خوردند و در زمان عملیات و تقسیم سلاح ها با وجود اینکه جثه قدرتی و درشتی نداشت آر پی جی را برمی داشت، هر چند کار با آن بدن ورزیده نیاز داشت.

وی تاکید کرد: علاوه بر آن با توجه به خلق و خوی نیکویی که داشت همه بچه های گردان شیفته و خواهان آن بودند و به ساعت گردان معروف بود چرا که همیشه ده دقیقه قبل از اذان صبح مقدمات را فراهم می کردند .

این رزمنده همدانی گفت:یک روز آقای جامه بزرگ که معاون گردان بودند هر چه اصرار کردند وی برای پیش نماز اقدام نکردن و بعد از آن متوجه شدیم که نماز شب وی قضا شده است و به همین علت پیش نماز نشدند .

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=8004
  • دیدگاه‌ها برای معرفی شهید شاخص شهرستان همدان در سال ۹۸ + اینفوگرافیک بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.