• امروز : پنج شنبه - ۳ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 23 May - 2024
1

معتمدین در حل اختلافات زوجین ورود کنند

  • کد خبر : 153235
  • 02 خرداد 1401 - 9:21
معتمدین در حل اختلافات زوجین ورود کنند

دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کبودراهنگ با موضوع پیشگیری از طلاق برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کبودراهنگ با حضور امام جمعه،سرپرست فرمانداری و مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه کبودراهنگ برگزار شد. حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در این برنامه ضمن تبریک سوم […]

دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کبودراهنگ با موضوع پیشگیری از طلاق برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کبودراهنگ با حضور امام جمعه،سرپرست فرمانداری و مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات دفتر امام جمعه کبودراهنگ برگزار شد.

حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان کبودراهنگ در این برنامه ضمن تبریک سوم خرداد و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس آزادی و امنیت را به این مرز و بوم هدیه کردند و رفتند.

وی با اشاره به موضوع جلسه و پیشگیری از طلاق در جامعه افزود: ۳۰ درصد طلاق ها به دلیل عدم وجود فرزند هست و ۶۰ درصد طلاق ها به دلیل فضای مجازی است و ۱۰ درصد هم به دلایل و مشکلات اقتصادی و معیشت است.

باقری با اشاره به حربه دشمنان در خصوص گره زدن طلاق به مسئله اقتصادی گفت:دشمن در عرصه فضای مجازی با بزرگ نمایی مشکلات اقتصادی طلاق های صورت گرفته در کشور را به اقتصاد گره زده است.

امام جمعه کبودراهنگ در انتها با درخواست از معتمدین محلی بیان کرد:معتمدین و ریش سفیدان محلی در خصوص اختلافات زوجین ورود پیدا کرده و با پادرمیانی و وساطت مانع از طلاق در جامعه شوند.

وی در انتها تشکیل کلاس های مشاوره و آسیب های فضای مجازی در سطح شهرستان را لازم دانست و خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی و پیشگیری از آسیب های فضای مجازی در تمامی نقاط شهرستان اجرایی شود تا در صورت نیاز به افراد مبتلا به آسیب های فضای مجازی مشاوره های لازم ارائه شود.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=153235
  • دیدگاه‌ها برای معتمدین در حل اختلافات زوجین ورود کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.