• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور به شهرستان نهاوند سفر می‌کند

  • کد خبر : 183432
  • 17 اردیبهشت 1402 - 11:01
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور به شهرستان نهاوند سفر می‌کند

محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور برای سخنرانی در یادواره شهدای شهرستان نهاوند به این شهر سفر خواهد کرد. به گزارش عصرهمدان؛ ضرغام احمدوند، فرماندار نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: یادواره سرداران، فرماندهان و ۸۵۰ شهید سرافراز شهرستان نهاوند با سخنرانی معاون رئیس‌جمهور برگزار می‌شود. وی اظهار داشت: این مراسم در راستای برگزاری دومین […]

محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور برای سخنرانی در یادواره شهدای شهرستان نهاوند به این شهر سفر خواهد کرد.

به گزارش عصرهمدان؛ ضرغام احمدوند، فرماندار نهاوند در گفتگو با خبرنگاران گفت: یادواره سرداران، فرماندهان و ۸۵۰ شهید سرافراز شهرستان نهاوند با سخنرانی معاون رئیس‌جمهور برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: این مراسم در راستای برگزاری دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان همدان با حضور امت شهید پرور نهاوند برگزار خواهد شد.

احمدوند ادامه داد: این یادواره روز ۲۶ اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در نهاوند برگزار می‌شود.

وی افزود: «دکتر محسن رضایی» معاون اقتصادی ریاست محترم جمهور و از یادگاران دفاع مقدس به دعوت ستاد برگزاری یادواره سرداران، فرماندهان و ۸۵۰ شهید شهرستان سخنران ویژه این مراسم خواهد بود

فرماندار نهاوند گفت: این مراسم ساعت ۱۰ صبح در محل مصلی نماز جمعه شهر نهاوند با حضور خیل عظیم خانواده معزز شهدا، مردم مؤمن و انقلابی و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

وی بیان داشت: امروز وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان است و همه برای بهتر برگزار شدن این مراسم باید تلاش کنند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=183432
  • دیدگاه‌ها برای معاون اقتصادی رئیس‌جمهور به شهرستان نهاوند سفر می‌کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.