• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
0

مشارکت در انتخابات وظیفه و حق شهروندی است

  • کد خبر : 49882
  • 01 اسفند 1398 - 12:30
مشارکت در انتخابات وظیفه و حق شهروندی است

امام جمعه رزن گفت:حضور در انتخابات شرعا و عقلا هم وظیفه است و هم یک حق انسانی برای شهروندان محسوب می شود. حجت الاسلام عبدالعظیم مولازاده در گفتگو با عصر همدان؛ اظهار کرد :انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید و مجاهد است که با حضور مردم می تواند به راه پر افتخار خود ادامه دهد. […]

امام جمعه رزن گفت:حضور در انتخابات شرعا و عقلا هم وظیفه است و هم یک حق انسانی برای شهروندان محسوب می شود.

حجت الاسلام عبدالعظیم مولازاده در گفتگو با عصر همدان؛ اظهار کرد :انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران شهید و مجاهد است که با حضور مردم می تواند به راه پر افتخار خود ادامه دهد.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان دیگری به حضور مردم نیاز است، ادامه داد: نظام اسلامی با رای و نظر مردم ایجاد شده است و این نظر برای تداوم آن نیز ضروری و لازم است.

مولازاده داشتن برنامه جامع برای اداره کشور را اصل ضروری برشمرد و اضافه کرد: تمام کسانی که به دنبال حضور در مجلس هستند باید دارای ابعاد فکری و برنامه عملیاتی دقیق باشند.

امام جمعه رزن داشتن برنامه و ایستادگی در برابر دشمن را مهمترین ابعاد یک فرد انقلابی برشمرد و گفت: رهبری نیز با بیان شاخص های و معیارهای اصلی خود همچون شجاعت، همراهی با محرومین و مستضعفین، کارآمدی و جهادی بودن را ملاک‌های انتخاب انقلابی برشمردند.

مولازاده تلاش برای انتخاب بهترین گزینه را یک وظیفه دانست و گفت: ملاک ها و معیارها کاملاً مشخص است نباید گول کسانی را خورد که مشروعیتشان از دیگران است، باید به کسانی رای داد که خود اهل برنامه و اقدام انقلابی و ایستادگی در برابر دشمن هستند.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=49882
  • دیدگاه‌ها برای مشارکت در انتخابات وظیفه و حق شهروندی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.