• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0

مسئولین در تماشایی ترین بهمن قرن از مردم جاماندند

  • کد خبر : 103549
  • 25 بهمن 1399 - 8:17
مسئولین در تماشایی ترین بهمن قرن از مردم جاماندند

روز چهارشنبه در حالی جشن چهل و دوم انقلاب اسلامی در استان همدان برگزار گردید که مردم تماشایی ترین حضور خود را در متفاوت ترین شرایط ۴۲سال گذشته به نمایش گذاشتند . این نمایش ویژه در خلا مدیریت و برنامه ریزی مسئولین با یکسری حواشی همراه گردید . به گزارش عصر همدان، همه ساله و […]

روز چهارشنبه در حالی جشن چهل و دوم انقلاب اسلامی در استان همدان برگزار گردید که مردم تماشایی ترین حضور خود را در متفاوت ترین شرایط ۴۲سال گذشته به نمایش گذاشتند . این نمایش ویژه در خلا مدیریت و برنامه ریزی مسئولین با یکسری حواشی همراه گردید .

به گزارش عصر همدان، همه ساله و پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن ، رسانه های وابسته به نظام سلطه و معاندین شبهات یکسان و تکراری را در بوق های تبلیغاتی خود جار می زدند که تصاویر تکراری بود ، مردم برای کیک و ساندیس آمده بودند ، تصاویر درخت به جای مردم نمایش دادن شد و….

ولی ۲۲بهمن امسال متفاوت ترین حضور و رزمایش واقعی مردم برای بیعت مجدد و اعلام حمایت قاطع از نظام مقدس اسلامی بود . حضوری که برای ضدانقلاب خارج و داخل نشین ،مأیوس کننده بود و وقتی نتوانستند از شبهه کیک و ساندیس و تصویر تکراری بهره ببرند ، دست به دامن کرونا و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و تراکم شدند. چیزی که به صورت روزمره در سطح شهر و بازار و معابر و… شاهد آن هستیم .

بی شک این حضور حماسی و امیدافرین مردم در نخستین راهپیمایی در گام دوم انقلاب ، نویدبخش روزهای پر فروغ مردمی ترین انقلاب جهان و بشریت را می دهد .
خلق زیباترین جلوه های حضور در قالب کاروانهای خودجوش خودرویی ، موتوری ،دوچرخه و پیاده در سطح استان همدان و کل میهن اسلامی ، این پیام شفاف را مخابره کرد که مردم ما در سخت ترین شرایط هم پای انقلاب ایستاده اند و به تعبیر امام راحل از امت زمان پیامبر هم بالاتر هستند .

اما در این حماسه حضور ، بازهم مشئولین برنامه ریزی از مردم جاماندند. ضعف های جدی در اجرای برنامه وجود داشت که در صورت تکرار و عدم توجه به آنها می تواند هزینه‌هایی سنگین بر انقلاب تحمیل کند .

ایجاد محوطه خاص برای استقرار مسئولین در جایگاه میدان امام ره با استفاده از نرده !! و جداکردن مردم از مسئولین یکی از نکات منفی در کارنامه متولیان این برنامه بود و متأسفانه این صحنه نازیبا و منفی مختص استان همدان بوده و در تصاویر پخش شده از استانهای دیگر وجود ندارد .ظاهراً بعد از چهل و دو سال از انقلاب اسلامی ، هنوز پیام #انقلاب_مردم توسط برخی از مسئولین درک نشده است .

انقلاب مردم در بهمن ۵۷پایانی بود بر جدایی مسئولین از مردم و در انقلاب اسلامی امام ره برای مسئولین شأنی بیشتر ازخدمتگذاری مردم لحاظ نمی شود .

در سنوات گذشته هم برخی از مسئولین از بالای جایگاه برنامه را دنبال می کردند که به نوعی جدایی آنها از مردم و داشتن شأن بالاتر را القا می کرد که خوشبختانه با اقدام مردمی امام جمعه استان در عدم حضور در جایگاه ،منتفی گردید .

امید آن داریم که این گونه اقدامات که برگرفته از روحیه اشرافی گری برخی از دولتهای گذشته است ، از دیار دارالمجاهدین رخت بر بندد و مسئولین در کنار مردم و همدوش با مردم و بدون فاصله گذاری نرده ای در مراسمات عمومی شرکت نمایند .‌

همچنین ضعف های جدی در برنامه ریزی و مدیریت منظم کار برای کاروان خودرویی ، موتوری ،دوچرخه و برنامه سخنرانی وجود داشت که امیدواریم در جمع بندی این برنامه مورد دقت قرار گیرد. هرچند تکرار نقاط ضعف گذشته ، نشان از عدم برگزاری جلسات جمع بندی و بازخورد گیری دارد.

حسین ربیعی ، کارشناس رسانه

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=103549
  • دیدگاه‌ها برای مسئولین در تماشایی ترین بهمن قرن از مردم جاماندند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.