• امروز : پنج شنبه - ۳ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 23 May - 2024
1

مراسم پنجشنبه آخر سال در باغ بهشت همدان برگزار نمی شود/ طرح آرامش بهاری تا اطلاع ثانوی لغو است

  • کد خبر : 53185
  • 17 اسفند 1398 - 14:01
مراسم پنجشنبه آخر سال در باغ بهشت همدان برگزار نمی شود/ طرح آرامش بهاری تا اطلاع ثانوی لغو است

سید حسن رضوی از ضدعفونی روزانه بقاع متبرکه و امامزاده ها در سطح شهرستان همدان خبر داد و گفت: طرح آرامش بهاری تا اطلاع ثانوی لغو است. سید حسن رضوی، مدیر اوقاف شهرستان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه بقاع متبرکه و امامزاده ها به صورت روزانه ضدعفونی می شوند گفت: […]

سید حسن رضوی از ضدعفونی روزانه بقاع متبرکه و امامزاده ها در سطح شهرستان همدان خبر داد و گفت: طرح آرامش بهاری تا اطلاع ثانوی لغو است.

سید حسن رضوی، مدیر اوقاف شهرستان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه بقاع متبرکه و امامزاده ها به صورت روزانه ضدعفونی می شوند گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا در سطح استان اقداماتی انجام شده است.

وی ادامه داد: اوقاف شهرستان عدم برگزاری تجمعات و مناسبات و همایش ها و هیئت های عزاداری را در سطح شهرستان دارد.

رضوی با بیان اینکه عدم توزیع هر گونه نذر و نذورات را در سطح شهر داریم افزود: نذورات چه به صورت پخت و پز و بسته بندی و چه به صورت خام و فله ای در هر مکانی ممنوع است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به پنجشنبه و جمعه آخر سال گفت: امسال مراسم پنجشنبه آخر سال در باغ بهشت همدان برگزار نمی شود و مردم از تردد در بوستان باغ بهشت خودداری کنند .

مسئول اوقاف شهرستان همدان در پایان گفت: طرح آرامش بهاری که هر سال فروردین ماه در بقاع متبرکه و امامزاده ها برگزار می شد تا اطلاع ثانوی لغو است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=53185
  • دیدگاه‌ها برای مراسم پنجشنبه آخر سال در باغ بهشت همدان برگزار نمی شود/ طرح آرامش بهاری تا اطلاع ثانوی لغو است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.