• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
2
فرماندار شهرستان نهاوند:

مدیران حق جانب‌داری از هیچ کاندیدایی ندارند

  • کد خبر : 209924
  • 04 بهمن 1402 - 0:44
مدیران حق جانب‌داری از هیچ کاندیدایی ندارند
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: مدیران حق جانب‌داری از هیچ کاندیدایی ندارند و فقط وظیفه‌دارند انتخابات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «عصر همدان» ضرغام احمدوند در شورای فرهنگ عمومی نهاوند در فرمانداری این شهر گفت: وظیفهٔ همهٔ ما است که مردم را تشویق به حضور حداکثری در انتخابات کنیم.
وی اظهار داشت: مدیران شهرستان وظیفه‌دارند در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور تلاش کنند و با متولیان برگزاری انتخابات همکاری کنند.
احمدوند افزود: مدیران حق جانب‌داری از هیچ کاندیدایی ندارند و وظیفه‌دارند انتخابات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند.
وی بیان داشت: رسانه‌ها و همهٔ مدیران اداره‌ها و من به‌عنوان فرماندار وظیفه‌داریم در بحث انتخابات ورود پیدا کنیم و مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنیم.
فرماندار نهاوند در ادامه با اشاره به بحث اعتکاف گفت: اعتکاف فرصت بسیار مناسبی است که از ظرفیت آن باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات بهره برد.
وی افزود: باید تلاش کنیم انتخابات این دوره نسبت به سال‌های دیگر پرشورتر از گذشته برگزار شود.
احمدوند در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: مشکلات شهرستان باید محله محور بررسی‌شده و مدیران در بین مردم حضور پیدا کنند چون این حضور ایجاد امید و انگیزه می‌کند.
وی ادامه داد: وقتی مشکلات بررسی شد در کمیته‌ها مطرح و سپس نتیجه آن در شورای فرهنگ عمومی عنوان شود و مصوبات شورا نیز در خصوص مشکل مطرح‌شده اجرایی شود.
فرماندار نهاوند در ادامه بیان داشت: در بحث سد معبر و جمع‌آوری آن قدردان زحمات مسئولان و شهرداری هستیم ولی اگر این جمع‌آوری به‌صورت تکمیلی باشد و باقیمانده افرادی که هنوز مکان مناسبی برای کسب درآمد خود ندارند هر چه سریع‌تر ساماندهی شوند.
وی در پایان گفت: از امام‌جمعه و همچنین دیگر مسئولانی و مدیرانی که با حضور خود و بازدیدهای مستمر در جمع مردم در مساجد و محلات مختلف باعث دلگرمی و رفع مشکلات مردم می‌شوند نهایت قدردانی و سپاسگزاری راداریم.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=209924
  • دیدگاه‌ها برای مدیران حق جانب‌داری از هیچ کاندیدایی ندارند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.