• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

مدتی پس از افتتاح ناقص فاز نخست مرکز سرطان در سال گذشته، ادامه روند پروژه متوقف شده بود/ توقف پروژه توسط بنیاد فرشچیان ارتباطی با اقدامات مدیریت فعلی ندارد

  • کد خبر : 159128
  • 02 مرداد 1401 - 11:18
مدتی پس از افتتاح ناقص فاز نخست مرکز سرطان در سال گذشته، ادامه روند پروژه متوقف شده بود/ توقف پروژه توسط بنیاد فرشچیان ارتباطی با اقدامات مدیریت فعلی ندارد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفتگو با عصرهمدان از نشست خبری ریاست دانشگاه علوم پزشکی همدان در خصوص پروژه بنیاد فرشچیان در روزهای آتی داد. به گزارش عصرهمدان؛ در روزهای گذشتی خبری مبنی بر کنار گذاشته شدن بنیاد فرشچیان از پروژه مرکز درمان سرطان منتشر شد که گفته شد اختلاف با استان دلیل این […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفتگو با عصرهمدان از نشست خبری ریاست دانشگاه علوم پزشکی همدان در خصوص پروژه بنیاد فرشچیان در روزهای آتی داد.

به گزارش عصرهمدان؛ در روزهای گذشتی خبری مبنی بر کنار گذاشته شدن بنیاد فرشچیان از پروژه مرکز درمان سرطان منتشر شد که گفته شد اختلاف با استان دلیل این اقدام بوده است. در همین خصوص خبرنگار عصرهمدان کم و کیف این ماجرا را از سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان جویا شد.

علیرضا توقیری گفت: روند تکمیل پروژه بنیاد فرشچیان پیش از ورود ریاست جدید علوم پزشکی همدان متوقف شده بود. وی افزود: مدتی پس از افتتاح ناقص مرکز جامع سرطان همدان در تابستان سال گذشته، عملیات عمرانی این پروژه متوقف شده بود و عوامل نیز مرخص شده بودند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: توقف پروژه توسط بنیاد فرشچیان ارتباطی به مدیریت جدید ندارد اما در همین دوره با پیگیری¬های متعدد و چندین جلسه با بنیاد فرشچیان با حضور مدیران ارشد استان استاندارد محترم، نماینده ولی فقیه، رئیس دانشگاه و نمایندگان همدان در مجلس، برخی مشکلات گذشه حل و فصل شد.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان مطابق توافق نامه با بنیاد ۸۰ درصد مابع مالی پروژه را تعهد نمود و ۲۰ درصد باقیمانده نیز توسط بنیاد فرشچیان به عنوان پیمانکار مشارکت خواهد شد، گفت: تمام تلاشها توسط دانشگاه، استاندارد ی، نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان و مسئولین با بنیاد فرشچیان انجام پذیرفته تا پروژه همچنان با مشارکت این بنیاد ادامه یابد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه روند تکمیل و تامین تجهیزات پروژه مرکز جامع سرطان همدان با جدیت ادامه دارد و تامین اعتبار لازم هم صورت گرفته تاکید کرد: ریاست دانشگاه علوم پزشکی همدان در روزهای آتی نشست خبری در خصوص پروژه مرکز جامع سرطان همدان و همکاری بنیاد فرشچیان خواهد داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=159128
  • دیدگاه‌ها برای مدتی پس از افتتاح ناقص فاز نخست مرکز سرطان در سال گذشته، ادامه روند پروژه متوقف شده بود/ توقف پروژه توسط بنیاد فرشچیان ارتباطی با اقدامات مدیریت فعلی ندارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.