• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

محیط زیست شهرستان همدان برای آلودگی هوای شهر چه اقدامی داشت؟

  • کد خبر : 41109
  • 14 دی 1398 - 12:58
محیط زیست شهرستان همدان برای آلودگی هوای شهر چه اقدامی داشت؟

پیمان زرین گفت: در روزهای آلودگی هوای همدان موارد آتش سوزی های پراکنده در سطح شهر توسط یگان حفاظت محیط زیست خاموش و نقص فنی های مقطعی ایجاد شده در ایستگاه پایش کیفی هوای همدان برطرف شد. به گزارش عصر همدان، رئیس اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه ۷۰ واحد تولید […]

پیمان زرین گفت: در روزهای آلودگی هوای همدان موارد آتش سوزی های پراکنده در سطح شهر توسط یگان حفاظت محیط زیست خاموش و نقص فنی های مقطعی ایجاد شده در ایستگاه پایش کیفی هوای همدان برطرف شد.

به گزارش عصر همدان، رئیس اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه ۷۰ واحد تولید شن و ماسه و سنگ کوبی در شهرستان همدان به صورت شبانه روزی پایش می شود گفت: این واحدها ملزم به استفاده از سیستم تر در خط تولید شده اند.

زرین با اشاره براینکه واحدهای تولید آسفالت و ریخته گری شهرستان، پایش شده است افزود: طی این پایش مشخص شد اغلب واحدهای ریخته گری تغییر فرایند داده و به کوره القایی(برقی) تبدیل شده اند که آلایندگی آنها را رفع کرده است.

رئیس اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان بیان کرد:  پایش بیش از ۱۰۰ واحد کارگاهی اطراف و حاشیه شهر از جمله در محور روستای انصار الامام در زمینه جلوگیری از ایجاد آلودگی هوا در دستور کار قرار گرفت و با واحدهایی که اقدام به آتش زدن لاستیک های فرسوده و ضایعات پلاستیکی کرده اند، برخورد شد.

وی با تاکید براینکه در روزهای آلودگی هوای همدان موارد آتش سوزی های پراکنده در سطح شهر توسط یگان حفاظت محیط زیست خاموش و نقص فنی های مقطعی ایجاد شده در ایستگاه پایش کیفی هوای همدان برطرف شد  ادامه داد: نظارت بر راهبری ایستگاه سنجش کیفیت هوا، رفع نقص فنی های مقطعی تابلوی نمایشگر و نمونه برادری و سنجش کیفی هوای سطح شهر همدان در نقاط مختلف و در ساعات مختلف به صورت پرتابل از اقدامات اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان در خصوص کیفیت هوای شهر همدان بوده است.

زرین در پایان خاطرنشان کرد: طی فصل گذشته ۲۲ اخطاریه و اخطارنامه آلایندگی هوا برای واحدهای صنعتی شهرستان همدان صادر شدو ۳ واحد صنعتی به مرجع قضایی معرفی شدند و در حال طی مراحل دادرسی هستند.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=41109
  • دیدگاه‌ها برای محیط زیست شهرستان همدان برای آلودگی هوای شهر چه اقدامی داشت؟ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.