• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
0

محیط دانشگاه با تریبون و کرسی‌های آزاد اندیشی، هدفمند می‌شود

  • کد خبر : 36017
  • 16 آذر 1398 - 13:15
محیط دانشگاه با تریبون و کرسی‌های آزاد اندیشی، هدفمند می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه محیط دانشگاه با تریبون و کرسی‌های آزاد اندیشی، هدفمند می‌شود گفت: گفتگو، مناظره، کرسی‌های آزاداندیشی و میزگردهای تخصصی شکل گیرد. طیب فریادرس امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: ۱۶ آذرماه هر ساله در سراسر کشور روز مقابله با استکبار و […]

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه محیط دانشگاه با تریبون و کرسی‌های آزاد اندیشی، هدفمند می‌شود گفت: گفتگو، مناظره، کرسی‌های آزاداندیشی و میزگردهای تخصصی شکل گیرد.

طیب فریادرس امروز در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با گرامیداشت روز دانشجو اظهار کرد: ۱۶ آذرماه هر ساله در سراسر کشور روز مقابله با استکبار و جلوگیری از حضور بیگانگان است که با روش‌های مختلف سعی بر ورود به کشور دارند که در فتنه ۸۸ نیز شاهد آن بودیم.

دشمن سعی دارد نوک پیکان ۱۶ آذر را علیه انقلاب جهت‌دهی کند

وی با تأ کید بر اینکه دشمن سعی دارد نوک پیکان ۱۶ آذر را علیه انقلاب جهت‌دهی کند گفت: جریان‌های دانشجویی در استان همدان بیدار هستند و همیشه میدان‌داری انقلاب را پیش برده‌اند.

مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به اغتشاشات اخیر بیان کرد: عهدشکنی‌های آمریکا و دسیسه‌هایی که برای جوانان و کشور ما دارد در جریانات اوایل آذرماه امسال کاملاًًً مشهود بود و دست دشمن رو شد.

وی با بیان اینکه این اغتشاشات البته باعث ایجاد برخی محدودیت‌های مقطعی شد افزود: باید اجازه نقد و تریبون در دانشگاه‌ها داده شود، باید بدانیم محیط دانشگاه با تریبون و کرسی‌های آزاد اندیشی، هدفمند می‌شود و سعی کنیم محیطی آزاد و نقدپذیر در دانشگاه‌ها ایجاد کنیم.

فریادرس با تأکید بر آگاه بودن دانشجو از مسایل پشت پرده جریان غرب تصریح کرد: متأسفانه برخی دستگاه‌های دولتی در رعایت ضوابط سخت‌گیری می‌کنند که باید این فضا باز شود و دانشجویان از مسایل پشت پرده جریان غرب آگاه شوند.

وی در پایان یادآور شد: باید گفتگو، مناظره، کرسی‌های آزاد اندیشی و میزگردهای تخصصی در دانشگاه‌ها شکل گیرد.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=36017
  • دیدگاه‌ها برای محیط دانشگاه با تریبون و کرسی‌های آزاد اندیشی، هدفمند می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.