• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

حقوق مردم در بودجه رعایت نشده است/ دولت باید ۷۰ هزار میلیارد فرار مالیاتی را شناسایی کند

  • کد خبر : 40222
  • 10 دی 1398 - 12:44
حقوق مردم در بودجه رعایت نشده است/ دولت باید ۷۰ هزار میلیارد فرار مالیاتی را شناسایی کند

امیر خجسته با بیان اینکه حمایت از وضع معیشت مردم بر دوش نمایندگان است، گفت: در بودجه سال ۹۹ توجه به معیشت مردم مهمترین فاکتوری است که باید مجلس و دولت در اولویت خود قرار دهند. نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه بودجه سال […]

امیر خجسته با بیان اینکه حمایت از وضع معیشت مردم بر دوش نمایندگان است، گفت: در بودجه سال ۹۹ توجه به معیشت مردم مهمترین فاکتوری است که باید مجلس و دولت در اولویت خود قرار دهند.

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه بودجه سال ۹۹ یک بودجه خاص تدوین شده غیرنفتی است، اظهار کرد: در بودجه ۹۹ در آمدهای نفتی نادیده گرفته شده و در آمدهای داخلی مدنظر است.

وی یکی از راه‌های جذب در آمدهای داخلیرا پرداخت مالیات دانست و گفت: مردم موظف به پرداخت مالیات هستند.

خجسته با تأکید بر اینکه مردم به دنبال افزایش حقوق و درآمد، متناسب با وضع اقتصادی هستند، بیان کرد: مجلس باید وضعیت معیشت مردم را در نظر بگیرد.

وی با بیان اینکه مالیات منبع درآمدی مهمی برای دولت است، افزود: دولت باید ۷۰ هزار میلیارد فرار مالیاتی که تاکنون صورت گرفته را شناسایی و پیگیری های لازم را انجام دهد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز تصریح کرد: افزایش حقوق ۱۵ درصدی ظلم در حق مردم است و لایحه باید متناسب با اقتصاد جامعه تنظیم و حقوق ها افزایش یابد.

وی در ادامه با اشاره به افزایش نرخ بنزین و دو نرخی شدن آن، یادآور شد: دو نرخی شدن قیمت بنزین، فاجعه برای اقتصاد یک کشور است و افزایش ناگهانی سوخت راه های فساد را افزایش می دهد؛ باید قانون تک نرخی رعایت و قیمت مشخصی برای بنزین اعلام شود.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=40222
  • دیدگاه‌ها برای حقوق مردم در بودجه رعایت نشده است/ دولت باید ۷۰ هزار میلیارد فرار مالیاتی را شناسایی کند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.