• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

مبلغین متخصص در ماه رمضان در صداوسیما حضور خواهند داشت/ برگزاری مسابقه مجازی برای روزه اولی ها

  • کد خبر : 61369
  • 03 اردیبهشت 1399 - 9:11
مبلغین متخصص در ماه رمضان در صداوسیما حضور خواهند داشت/ برگزاری مسابقه مجازی برای روزه اولی ها

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری گفت: عمده تمرکز سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان استفاده از ظرفیت برنامه های مجازی و صداو سیما است. حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های مجازی و همچنین برنامه […]

حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری گفت: عمده تمرکز سازمان تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان استفاده از ظرفیت برنامه های مجازی و صداو سیما است.

حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در ایام ماه مبارک رمضان برنامه های مجازی و همچنین برنامه هایی برای زمان رفع احتمالی محدودیت ها در خصوص کرونا در نظر گرفته است، گفت: اگر بخشی از ایام ماه رمضان محافل و هیئات برگزار شوند روال مثل سال های قبل است و برنامه های خود را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های حضوری ما منطبق بر آئین نامه ها و پروتکل های بهداشی است، افزود: ما الگوی تبلیغاتی چهره به چهره را دنبال می کنیم البته محدودیت هایی نیز برای این کار درنظر گرفتیم و همچون هرسال فعالیت گسترده نخواهیم داشت.

تمرکز بر استفاده از ظرفیت برنامه های مجازی

با تاکید براینکه مبلغین می توانند در فضاهای عمومی جامعه اقدامات تبلیغی خود را داشته باشند، تصریح کرد: عمده تمرکز ما بر استفاده از ظرفیت برنامه های مجازی است و شبکه ای از مبلیغین استان را سازماندهی کردیم تا در حوزه رصد، شناسایی آسیب ها، ظرفیت های فرهنگی و مجازی و همچنین تولید محتوا اقدام کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: در طرح دیگر تصمیم داریم هرکدام از مبلغین که در سال های گذشته در فضای روستایی یا منطقه ای حاضر بودند با اهل همان روستا و منطقه گروه های مجازی تشکیل داده و اقدامات تبلیغاتی خود را پیش ببرند؛ البته اساتیدی نیز هستند تا طلبه ها را در این راستا هدایت و راهنمایی کنند.

پخش روزانه بیش از ۶ برنامه از سیما و ۶ برنامه از صدای مرکز همدان

حجت‌الاسلام نظیری با بیان اینکه با همکاری خوب صدا و سیمای مرکز همدان قرار است مبلغین در تلوزیون حضور پیدا کنند، گفت: پخش روزانه بیش از ۶ برنامه از سیما و ۶ برنامه از صدای مرکز همدان استفاده از ظرفیت های تبلیغی است و مبلغین تخصصی را شناسایی کردیم تا در قالب برنامه های زنده و ضبطی تبلیغات داشته باشیم.

وی با اشاره به پخش جزخوانی قرآن کریم در صدا وسیما، افزود: جزخوانی قرآن هرساله به صورت زنده پخش می شد اما امسال در امام زادگان در حال ضبط است و هرروز از سیمای مرکز پخش می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تاکید براینکه قسمتی از فعالیت های سازمان مرتبط با هیئت ها است، خاطر نشان کرد: در جلسه شورای تبلیغی تصمیم برآن شد با توجه به نامه ستاد استانی کرونا مبنی بر منع مراسم ها، برنامه های حضوری و مناجات خوانی نداشته باشیم اما مراسمات در بستر مجازی و بصورت لایو برگزار شود.

حجت‌الاسلام نظیری با بیان اینکه تصمیمات خوبی برای برگزاری مراسم برای روزه اولی ها در نظر گرفته شده بود اما با شیوع کرونا و محدودیت ها نمی توان مراسمی گرفت، تصریح کرد: تصمیم گرفته شده تا مسابقه ای در فضای مجازی برگزار شود و هرروز ارتباطی با روزه اولی ها گرفته و مسابقه داشته باشیم البته اگر تا پایان ماه رمضان محدودیت ها برداشته شود مراسم نمادین روزه اولی ها را برگزار می کنیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=61369
  • دیدگاه‌ها برای مبلغین متخصص در ماه رمضان در صداوسیما حضور خواهند داشت/ برگزاری مسابقه مجازی برای روزه اولی ها بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.