• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
2
امام‌جمعه نهاوند تاکید کرد:

لزوم تلاش همه‌جانبه برای برگزاری انتخاباتی پرشور

  • کد خبر : 203686
  • 17 آبان 1402 - 19:30
لزوم تلاش همه‌جانبه برای برگزاری انتخاباتی پرشور
امام‌جمعه نهاوند گفت: انتخابات باید در فضایی سالم و بدون تخریب دیگران انجام شود و همه برای مشارکت حداکثری تلاش و اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری عصر همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی اظهار داشت: در شرایط امروز که جنایات صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع غزه و فلسطین اتفاق می‌افتد، کشورهایی که ادعای حقوق بشر دارند از این اقدامات حمایت می‌کنند.
وی اظهار داشت: آن‌ها مدعی حقوق بشر هستند ولی در اصل حامی جنایتکاران و علیه حقوق مردم غزه هستند.
امام‌جمعه نهاوند در ادامه سخنان خود گفت: دشمنان با استفاده از فضای مجازی درصدد هستند تا نسل جوان را ناامید کنند و در اذهان آن‌ها شبهه ایجاد کنند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی نهاوند افزود: امروز وظیفهٔ ما مسئولین است که نسل آینده‌ساز را از عواقب فضای مجازی آگاه کنیم چراکه فضای مجازی جامعه را ملتهب می‌کند.
وی در خصوص برگزاری انتخابات هم بیان داشت: انتخابات باید در فضایی سالم و بدون تخریب دیگران انجام شود و همه برای مشارکت حداکثری همدل و همراه باشیم.
مغیثی در ادامه با اشاره به اینکه شورای فرهنگ عمومی باید نماد نظم و انضباط باشد، گفت: جلسه شورای فرهنگ عمومی یکی از مهم‌ترین جلسات شهرستان است که باید در آن مشکلات فرهنگی شهرستان عنوان شوند اما بحث‌های دیگری نیز به این جلسات ورود پیدا می‌کنند و از مشکلات فرهنگی دور می‌شویم و متأسفانه هم در بحث کمیت و هم در بحث کیفیت در شورای فرهنگ عمومی عقب هستیم.
ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند نیز در این جلسه گفت: کنگرهٔ ملی هشت هزار شهید استان همدان یکی از بزرگ‌ترین کارهای فرهنگی بود که در استان همدان انجام شد.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا در شهرستان اشاره کرد و گفت: اخیراً دو یادواره شهید نسل سلیمانی‌ها و یادواره شهید شوهانی از بهترین برنامه‌های فرهنگی شهرستان بود که برگزار شد و با استقبال همشهریان مواجه شد.
فرماندار نهاوند در ادامه در خصوص ۱۴ آبان روز پایین کشیدن مجسمه شاه برای اولین بار در کشور در شهرستان نهاوند گفت: بارها در جلسات مختلف شورای فرهنگ عمومی این مسئله عنوان شد که این روز را به‌عنوان روز نهاوند در تقویم ملی کشورمان به ثبت برسانیم اما متأسفانه مشکلاتی سد راه این کار بود که امیدواریم به‌زودی این مشکل نیز برطرف شود و روزی به نام نهاوند در تقویم ملی به ثبت برسد.
وی در ادامه با اشاره به بحث انتخابات پیش رو بیان داشت: این انتخابات از بحث‌های مهم و آبروی کشور است که همه باید پای‌کار باشند تا این انتخابات به‌خوبی و با حضور حداکثری برگزار شود.
احمدوند تصریح کرد: همه باید پای‌کار باشیم تا این انتخابات پرشورتر از گذشته در شهرستان نیز برگزار شود چراکه انتخابات یک بحث شرعی است.
وی در خاتمه سخنان خود خطاب به شهرداری نهاوند گفت: شهرداری نهاوند با جدیت پیگیر مطالبات مردمی علی‌الخصوص سد معبر باشد.

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=203686
  • دیدگاه‌ها برای لزوم تلاش همه‌جانبه برای برگزاری انتخاباتی پرشور بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.