• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
5

لزوم تعامل و برنامه‌ریزی ادارات خدمات رسان برای حفاری و آسفالت سطح شهر

  • کد خبر : 19129
  • 17 شهریور 1398 - 19:26
لزوم تعامل و برنامه‌ریزی ادارات خدمات رسان برای حفاری و آسفالت سطح شهر

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: دستگاههای خدمات رسان و شهرداری با تعامل و برنامه ریزی حفاری و آسفالت را اجرا کند که مردم شیرینی وجود آسفالت را حداقل تا سه سال بچشند. به گزارش عصر همدان؛ مجید درویشی، فرماندار اسدآباد ظهر امروز در کمیته حفاری شهر اسدآباد با تأکید بر تعامل بین دستگاههای خدمات رسان و […]

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: دستگاههای خدمات رسان و شهرداری با تعامل و برنامه ریزی حفاری و آسفالت را اجرا کند که مردم شیرینی وجود آسفالت را حداقل تا سه سال بچشند.

به گزارش عصر همدان؛ مجید درویشی، فرماندار اسدآباد ظهر امروز در کمیته حفاری شهر اسدآباد با تأکید بر تعامل بین دستگاههای خدمات رسان و شورا و شهرداری برای اجرای حفاریهای سطح شهر، اظهار کرد: در صورت وجود تعامل بین این دستگاهها دوباره کاری بعداز آسفالت انجام نمی شود و موجب کاهش نارضایتی مردم هم نخواهد شد.

وی گفت: باید با تعامل دستگاههای خدمات رسان و شهرداری، با اجرای حفاریها شیرینی وجود آسفالت تا چند سال به کام مردم تلخ نشود و اگر آب وفاضلاب نیاز به حفاری یک خیابان دارد، دیگر ادارات خدمات رسان هم در این ایام اگر نیاز به حفاری دارند، برنامه ریزی کنند تا دوباره کاری آسفالت توسط شهرداری انجام نشود و نارضایتی به بار آورد.

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: قابل قبول نیست که فاضلاب در معابر خیابانها و پیاده روها جاری باشد چراکه بوی بدو متعفن در سطح شهر می پیچید و سلامت مردم به خطر می اندازد و لازم است که هرچه زودتر اداره آب و فاضلاب در این زمینها اقدام کند.

وی یادآور شد: اداره آب و فاضلاب شهری از روز چهارشنبه آمادگی اجرای حفاری انشعاب و شبکه آب رادر کوچه های شهبازی و محله محمودبیگی داشته باشد.

درویشی همچنین با اشاره به اجرای طرح پیاده رو سازی محله آب انبار و مسجد جامع، از دستگاههای خدمات رسان خواست که براساس برنامه زمانبندی موضوع آب، گاز، مخابرات و برق و حفاریهای آن را در این منطقه بررسی کنند که بعداز پیاده روسازی امکان حفاری بعداز آن نیست.

وی تأکید کرد: شهرداری طلب خود را با ممیزی کردن از ادارات دولتی بگیرد و آن مطاالبات را برای شهر هزینه کند.

فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به مسیر فرمانداری همیشه شاهد شکستگی آب و رجاری شدن آب در این مسیر هستیم، از اداره آب و فاضلاب خواست که مشکل این مسیر را به صورت ریشه ای بررسی و حل کند.

وی با اشاره به اینکه خدمات شهری اسدآباد خوب فعال است و اقدامات خوبی انجام داده، از شهرداری خواست در استانه تاسوعا و عاشورا و مراسمات دسته های عزاداری، نخاله های ساختمانی سطح شهر را جمع اوری کنند چرا که ممکن است برای شهروندان مشکلاتی ایجاد کند و در صورتی که کسی شکایت کند ، شهرداری باید پاسخگو باشد.

درویشی همچنین با اشااره به نبود سیمای مناسبی در سطح بازار اسدآباد، گفت: باید واحدهای صنفی برای نصب بنر و تابلو روی مغازهها و واحدهای خود از شهرداری مجوز دریافت کنند و شهرداری موظف است که نسبت به میزان تابلوها و بنرها نظارت دقیق داشته باشد و اندازه آن را به آنان اعلام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اسدآباد هم بااشاره ناهماهنگی های حفاری در سطح شهر اسداباد ، اظهار کرد: ما در سال گذشته شاهدحفاری های ناماهنگ بین دادارات خدمات رسان و شهرداری بودیم که توانستیم با ایجاد یک کمیته حفاری نسبت به ای امر و ایجاد تعامل و هماهنگی اقدام کنیم.

حمدالله مرادی گفت: مسیر میدان امام تا غدیر را باید به صورت همزمان آسفالت کرد و قبل از آن باید اداره آب و فاضلاب که صورت کامل هم شبکه آب و هم انشعاب فاضلاب را اجرا کند که دوباره کاری انجا نگیرد.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر اسدآباد هم با بیان اینکه میانگین عمر آسفالت در ابن شهر به کمتر از سه سال رسیده است، اظهار کرد: برای این امر به دنبال ایجاد کمیته حفاری بودیم تا هماهنگی بین ادارات خدمات رسان و شهرداری باشد.

یزدان سبزه ای با اشاره به گلایه مندی از آسفالت شهر اسدآباد افزود: ۱۲۰ هزار تن آسفالت کنیم برای یک بار به صورت کامل اسداباد اسفالت خواهد شد.

سرپرست شهرداری اسدآباد با تأکید بر وجود دستورالعمل حفاری گفت: اگر این دستورالعمل را نداشته باشیم، از جذب اعتبارات موفق نخواهیم بود.

محمد جمور گفت: ما از اداره آب و فاضلاب شهری به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان بابت حفاری ها طلب داریم که طی چند قراراداد هنوز پرداخت نشده است.

رئیس اداره برق اسدآباد نیز گفت: کابلهای خودنگهدار اعتبارات خاص خود ر دارد و ما نمیتوانیم تمام سطح شهر را یکباره انجام دهیم، افزود: در حال حال حاضر چندسالی است که این کابلها از مسیرهای حاشیه ای و روستاها شروع شده که این امر به دلیل سرقتهای زیادی است که رخ دمیداد.

امیر حسین بختیاری گفت: بعداز اتمام عملیات اجرای کابلهای خود نگهدار در حاشیه شهر ، قطعا سطح شهر اسدآباد را هم پوشش خواهیم داد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=19129
  • دیدگاه‌ها برای لزوم تعامل و برنامه‌ریزی ادارات خدمات رسان برای حفاری و آسفالت سطح شهر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.