• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

لزوم تشدید نظارت بر قیمت اجناس در اسد آباد/ صدور مجوز دو مرکز معاینه فنی

  • کد خبر : 60511
  • 28 فروردین 1399 - 12:49
لزوم تشدید نظارت بر قیمت اجناس در اسد آباد/ صدور مجوز دو مرکز معاینه فنی

حمزه عبدکوند با تأکید بر نظارت بر قیمت اجناس و کالاهای اساسی مردم، گفت: نباید مردم در این شرایط سخت که کرونا عامل آن شده، با افزایش قیمت اقلام و کالاها مواجه باشند. به گزارش عصر همدان؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان اسدآباد […]

حمزه عبدکوند با تأکید بر نظارت بر قیمت اجناس و کالاهای اساسی مردم، گفت: نباید مردم در این شرایط سخت که کرونا عامل آن شده، با افزایش قیمت اقلام و کالاها مواجه باشند.

به گزارش عصر همدان؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد پیش از ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان اسدآباد با قدردانی از مردم اسدآباد در مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: مردم با تحمل سختی و تاب‌آوری در مقابل این ویروس خوش درخشیدند.

وی از اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح نیاز به همراهی مردم با رعایت امور بهداشتی دارد.

عبدکوند با اشاره به اقدامات خوب ادارات در راستای مقابله با ویروس کرونا، یادآور شد: در حال حاضر تنها دو بیمار کرونایی مثبت در بیمارستان بستری هستند.

صدور مجوز دو مرکز معاینه فنی در اسدآباد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباداز صدور مجوز دو مرکز معاینه فنی در اسدآباد از سوی دیوان عدالت اداری خبر داد و افزود: این امر در حال پیگیری است.

وی بر نظارت واحدهای صنفی و قیمت ها تأکید کرد و گفت: نباید مردم در این شرایط سخت که به دلیل کرونا به وجود آمده، با افزایش قیمت اقلام و کالاها مواجه باشند.

 

کشتارگاه توجیه اقتصادی ندارد

عبدکوند با اشاره به نبود کشتارگاه دام در شهرستان اسدآباد، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه کشتارگاه دام در این شهرستان سنتی بود، در سال های گذشته تعطیل شد و متأسفانه در حال حاضر توجیه اقتصادی برای بازگشایی کشتارگاه صنعتی وجود ندارد.

 

مبارزه با سن غلات در ۲ هزار هکتار از اراضی

رئیس جهاد کشاورزی اسدآباد نیز در ادامه این جلسه از مبارزه با سن غلات از ۲۳ فروردین خبر داد و گفت: تاکنون حدود دو هزار هکتار از اراضی گندم در مبارزه با این سن، سم پاشی شده است، اما پیک اصلی مبارزه از هفته آینده انجام می شود.

سقراط بیرنگ با بیان اینکه مبارزه با سن غلات بعد از بازدید و پایش از مزارع شروع می‌شود، تصریح کرد: باید در هر متر مربع از مزارع سه الی چهار آفت شناسایی شود تا مبارزه را آغاز کنیم.

روزانه دو رأس دام سنگین و ۱۵ رأس دام سبک کشتار می شود

رئیس دامپزشکی شهرستان اسدآباد نیز با بیان اینکه کشتارگاه دام در اسدآباد توجیه اقتصادی ندارد، اظهار کرد: در سطح شهرستان روزانه دو رأس دام سنگین و ۱۵ رأس دام سبک کشتار می شود که برای وجود کشتارگاه صنعتی توجیهی ندارد.

عادل بصیری‌محمدپور با اشاره به تعطیلی کشتارگاه طیور، گفت: این کشتارگاه به دلیل معوقات بانکی تعطیل شده که مشکلی به لحاظ بازگشایی موردی ندارد.

 

ابلاغ سهمیه لاستیک سواری در اسداباد

رئیس اداره صمت شهرستان اسدآباد از ابلاغ سهمیه لاستیک سواری در این شهرستان خبر داد و افزود: هزینه لاستیک سهمیه ای با هزینه آزاد ۵ درصد تفاوت قیمت دارد.

قربانی در ادامه این جلسه با بیان اینکه بازرسی واحدهای صنفی توسط بازرسان اداره صمت انجام می شود، گفت: طی اسفند و فروردین ماه تعداد ۴۸۴ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده که تعداد ۳۸ پرونده برای متخلفان صنف تشکیل شده است.

رئیس اتاق اصناف اسد اباد در این جلسه از افزایش سه هزار تومانی اقلام زولبیا، بامیه، نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: این افزایش قیمت به پیشنهاد اتحادیه قنادی است.

موسی الرضا غفاری با اشاره به نبود معاینه فنی، کشتار دام، طیور، نمایشگاه شهر ماشین، نمایشگاه در شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: همه این امکانات در شهرستان کنگاور وجود دارد و موجب بروز آسیب اجتماعی و اقتصادی می شود.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=60511
  • دیدگاه‌ها برای لزوم تشدید نظارت بر قیمت اجناس در اسد آباد/ صدور مجوز دو مرکز معاینه فنی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.