• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
4
امام‌جمعه نهاوند تاکید کرد:

لزوم بهره‌مندی از گنجینه دفاع مقدس در همه عرصه‌ها

  • کد خبر : 198132
  • 01 مهر 1402 - 8:05
لزوم بهره‌مندی از گنجینه دفاع مقدس در همه عرصه‌ها
امام‌جمعه نهاوند گفت: دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای تمام‌نشدنی است که باید با بهره‌مندی از زبان هنر در همه عرصه‌ها از این گنجینه معنوی استفاده شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفتگو با عصر همدان، گفت: بعد از پیروزی انقلاب و درحالی‌که اوضاع کشور سروسامان نداشت دشمنان صدام را به جان انقلاب نوپای اسلامی انداختند.

وی اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی‌های آن‌ها و با توجه به پشتیبانی‌هایی که از صدام کرده بودند کار انقلاب را در کمتر از یک ماه تمام‌شده می‌دانستند ولی با مقاومت و ایستادگی مردم پس از ۸ سال یک وجب از خاک کشور را نتوانستند تصرف کنند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: علی‌رغم همه دشمنی‌ها ولی انقلاب اسلامی پیروز شد و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند که این پیروزی نشان‌دهنده اعتقاد مردم به اسلام و پیروی از ولی‌فقیه بود.

وی در ادامه به اشاره به درس‌هایی که باید از دفاع مقدس فرابگیریم، بیان داشت: در همه عرصه‌های فرهنگی و هنری باید از گنجینه بی‌نهایت دفاع مقدس بهره ببریم.

حجت‌الاسلام مغیثی گفت: درزمینهٔ ترویج فرهنگ دفاع مقدس کم‌کار کرده‌ایم که باید با ساخت فیلم‌ها و با استفاده از زبان هنر بتوانیم صلابت، ایمان، اخلاص و صداقت رزمندگان و خانواده آن‌ها را به همگان نشان دهیم.

وی ادامه داد: باید نسل جوان را هرچه بیشتر با این فرهنگ دفاع مقدس آشنا کنیم و شهدای عزیزی که تقدیم کرده‌ایم را به‌عنوان الگو برای جوانان معرفی کنیم.

امام‌جمعه نهاوند افزود: پیروزی در دوران دفاع مقدس ثمره مقاومت و ایستادگی مردم است و امروز به برکت درس‌هایی که از دوران دفاع مقدس گرفته‌ایم پیشرفت کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: ضرورت بازخوانی وضعیت کشور در دوران دفاع مقدس بسیار مهم است درزمانی که در اوایل انقلاب چیزی نداشتیم و با این‌چنین وضعیتی در مقابل دشمنان پیروز شدیم.

حجت‌الاسلام مغیثی گفت: باوجود همه تحریم‌ها و تهدیدها ولی با اتکا به دین خدا و مقاومت مردم در دفاع مقدس پیروز شدیم و تا زمانی که به خدا اتکا داشته باشیم موفق خواهیم شد.

وی بیان داشت: در دوران دفاع مقدس با ابتکارات جوانان شجاع و باایمان این مرزوبوم کارهای بسیار بزرگی انجام دادیم و الآن هم برای پیشرفت انقلاب اسلامی به جوانان مؤمن و باایمان نیاز است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: بعد از دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف با اتکا به نیروهای داخل کشور و با بهره‌مندی از جوانان باتقوا بسیار پیشرفت کرده‌ایم و جهانیان را از این پیشرفت‌ها متحیر کردیم.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=198132
  • دیدگاه‌ها برای لزوم بهره‌مندی از گنجینه دفاع مقدس در همه عرصه‌ها بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.