• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3

لباس جهاد بر تن گروه جهادی شهید حججی وسط معرکه/طلاب تویسرکانی در بخش قرنطینه بیماران کرونایی کمک کار مدافعان سلامت شدند

  • کد خبر : 125850
  • 02 شهریور 1400 - 8:51
لباس جهاد بر تن گروه جهادی شهید حججی وسط معرکه/طلاب تویسرکانی در بخش قرنطینه بیماران کرونایی کمک کار مدافعان سلامت شدند

روحانیون تویسرکانی این روزها لباس جهاد بر تن پوشیده اند و با عنوان گروه جهادی شهید حججی سخت‌ترین وظایف را در بخش‌های قرنطینه بیماران کرونایی به عهده گرفته‌اند، تا همیارانی برای مدافعان سلامت باشند، آن هم وسط معرکه. به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ با شیوع کرونا در سراسر جهان و به تبع آن در ایران، اوضاع […]

روحانیون تویسرکانی این روزها لباس جهاد بر تن پوشیده اند و با عنوان گروه جهادی شهید حججی سخت‌ترین وظایف را در بخش‌های قرنطینه بیماران کرونایی به عهده گرفته‌اند، تا همیارانی برای مدافعان سلامت باشند، آن هم وسط معرکه.

به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ با شیوع کرونا در سراسر جهان و به تبع آن در ایران، اوضاع و احوال کادر درمان نزدیک به دو سالی می شود بیش از بقیه اقشار مختلف مردم سخت می گذرد.

میزان شیوع کرونا در تویسرکان به نسبت شهرستان های دیگر استان وخیمتر است، چرا که مطابق با آمار رسمی تعداد ماه های قرمز کرونایی این شهرستان بیشتر از سایر نقاط استان بوده که بخشی قابل توجهی از آن به ضعف مدیریتی و عدم اجرای بند به بند مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا باز می گردد و بخشی از آن به مردمی که رعایت شیوه نامه بهداشتی را پشت گوش انداخته اند.

در چنین روزها و اوضاعی، کادر درمانی تویسرکان با توجه به کمبود نیرو پزشک و حتی نبود تجهیزات کامل نیاز به کمک و همراهی مردم دارند.

طلاب همیارانی برای مدافعان سلامت 

در این میان نمی توان از نقش روحانیون به ویژه طلاب حوزه علمیه تویسرکان در کمک رسانی به کادر درمان غافل ماند. آنان به سهم خود تاکنون اقدامات درخورد توجهی از جمله برپایی ایستگاه های سلامت در روزهای نخستین شیوع کرونا و آماده سازی بیمارستان شهید سلیمانی جدید التأسیس تویسرکان از نظر نظافت و مواردی از این قبیل اشاره کرد.اینان به حقیقت اوصاف واقعی مومنین در عصر ظهور را آشکار ساخته اند.

و اما این روزها شاهد هستیم با توجه به افزایش بی سابقه شیوه کرونا در تویسرکان باز هم این طلاب هستند که به میدان آمده اند تا همیارانی برای مدافعان سلامت باشند.

لباس جهاد بر تن گروه جهادی شهید حججی وسط معرکه کرونا

در این باره «محمدصابر سوری» محقق و پژوهشگر حوزه علمیه تویسرکان و عضو گروه جهادی شهید حججی در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: باز هم روحانیون لباس جهاد بر تن کرده‌اند و سخت‌ترین وظایف را در بخش‌های قرنطینه بیماران کرونایی به عهده گرفته‌اند.

وی اظهار کرد: کمک به مردم به ویژه کادر درمانی که این روزها خسته تر از همیشه هستند و موج بیماران کرونایی امان از آن ها گرفته، بی تردید وظیفه ای است که در دستور کار حوزه علمیه تویسرکان قرار گرفته است.

عضو گروه جهادی طلاب تویسرکان افزود: طلاب حوزه علمیه برادران و خواهران شهرستان با عزمی راسخ در کنار کادر درمان و پرستارهای ارجمند این شهرستان برای بهبودی هرچه زودتر اوضاع کرونا و نابودی این ویروس منحوس  فعالیت می کنند.

سوری تصریح کرد: حضور  دیگر اقشار مختلف بسیج هم در این گروه جهادی شهید حججی سبب دلم گرمی ما برای خدمت بیشتر در این عرصه شده است.

وی ابراز امیدواری کرد: مردم عزیز نیز از دورهمی ها و سفرهای غیرضرروی اجتناب کرده و با رعایت پروتکل های بهداشتی کمک کار کادر درمان شوند تا هرچه زودتر زنجیره کرونا، این طاعون قرن قطع شود.

مدافعان سلامت تنها نیستند

به گزارش عصرهمدان؛ وسط معرکه بودن به حرف شاید آسان باشد، اما در عمل آن هم در بین بیماران کرونایی برای کمک به کادر درمان بسیار دشوار است و طلاب تویسرکانی این کار را بر عهده گرفته اند، تا در عمل به مدافعان سلامت نشان دهند که تنها نیستند، مدافعان سلامتی که شاید روزها و هفته ها از خانواده های خود دور هستند تا نفسی به شماره نیافتد.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=125850
  • دیدگاه‌ها برای لباس جهاد بر تن گروه جهادی شهید حججی وسط معرکه/طلاب تویسرکانی در بخش قرنطینه بیماران کرونایی کمک کار مدافعان سلامت شدند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.