• امروز : پنج شنبه - ۳ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 23 May - 2024
3

قیصریه نهاوند از سد معبر پاک‌سازی شد

  • کد خبر : 208007
  • 03 دی 1402 - 10:02
قیصریه نهاوند از سد معبر پاک‌سازی شد
برخورد با معضل سد معبر توسط شهرداری نهاوند در مناطق مختلف این شهر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» به نقل از گرو؛ چند روزی است که برخورد با پدیده سد معبر در مناطق مختلف شهرستان با شدت شروع‌شده است.
شهروندان نهاوندی با پیام‌های مختلفی از شهرداری و متولیان خواستند تا با این پدیده برخورد لازم انجام شود.
همچنین باید باتدبیر و هماهنگی لازم مکانی برای ساماندهی دست‌فروشان عزیز شهرستان در نظر گرفته شود تا معیشت آن‌ها را مختل نکند.
مجید یوسفی نوید شهردار نهاوند در این خصوص گفت: با دستور دادستان و پیگیری‌های شهرداری، جمع‌آوری عوامل سد معبر توسط شهرداری و با همکاری فرماندهی نیروی انتظامی در پیاده راه سعدی (قیصریه) انجام شد.
وی همچنین از پاک‌سازی و جمع‌آوری کامل سد معبر در میدان امام (ره) خبر داد.
شهردار نهاوند ادامه داد: در ادامه ساماندهی سد معبر و جمع‌آوری‌ها، خودروها و عوامل سد معبر در حاشیهٔ میدان امام (ره) توسط شهرداری جمع‌آوری شد.
یوسفی نوید گفت: شهرداری در خصوص دفاع از حقوق شهروندان مماشات نخواهد کرد و به جدیت با برهم زنندگان حقوق شهروندی برخورد خواهد کرد.
وی ادامه داد: سد معبر در میدان‌ها و خیابان‌های اصلی باعث ترافیک و نارضایتی شهروندان می‌شود و در پایان هر شب نیز با عدم نظافت در میدان‌ها و خیابان‌ها باعث به خطر افتادن سلامت شهروندان می‌شود.
شهردار نهاوند اظهار داشت: این جمع‌آوری‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و این اقدام نیازمند آن است که شهروندان نیز با در این زمینه با شهرداری همکاری داشته باشند.
وی بابیان اینکه سد معبر تجاوز به حقوق شهروندان است از جمع‌آوری سد معبر و پلمپ مغازه‌های متخلف در شهر نهاوند خبر داد.
یوسفی نوید گفت: واحدهای تجاری، مغازه‌ها و کسبه‌ای که اقدام به مسدود کردن راه عبور شهروندان با گذاشتن مانع و یا اجناس مغازه کنند با همکاری ادارات عضو کمیته جلوگیری از سد معبر (فرمانداری، نیروی انتظامی، اصناف، صمت، تعزیرات و شهرداری) پلمپ و مشمول جریمه می‌شوند.
وی ادامه داد: طی روزهای گذشته نیز تعدادی از این مغازه‌ها پلمپ گردیده و این روند به‌صورت دائمی ادامه خواهد داشت.
شهروندان خواستار جلوگیری از سد معبر توسط مغازه‌ها، دست‌فروش‌ها و خودروهای سیار و هرگونه مانعی که ایجاد مزاحمت برای عابران پیاده در پیاده‌رو کنند، دارند.
ضرورت دارد پلمپ، اعمال جریمه و توقیف برای مغازه‌ها و خودروهای متخلف به‌صورت جدی پیگیری و انجام شود.
جمع‌آوری سد معبر نیازمند همکاری ادارات مختلف و همشهریان است چون سد معبر نادیده گرفتن حقوق سایر شهروندان و بر هم زننده نظم شهری است.
شهروندان امیدوارند اجرای این طرح پیگیری شود نه اینکه بعد از چند روز دوباره به حالت قبل برگردد.
مسئولان متولی نیز باید دست‌فروشان را هدایت و ساماندهی کنند و طوری برنامه‌ریزی کنند که مانند دیگر شهرها محله به محله و به‌صورت روزی در یک محله بساط کنند یا اینکه بازار روز را راه‌اندازی کنند.

انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208007
  • دیدگاه‌ها برای قیصریه نهاوند از سد معبر پاک‌سازی شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.