• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

قول مساعد فدراسیون ژیمناستیک برای تامین تجهیزات این رشته ورزشی در تویسرکان

  • کد خبر : 79759
  • 29 مرداد 1399 - 13:09
قول مساعد فدراسیون ژیمناستیک برای تامین تجهیزات این رشته ورزشی در تویسرکان

محمد مهدی مفتح با بیان اینکه ژیمناستیک کاران خوبی در توسرکان حتی با وجود کمبود تجهیزات فعالیت می کنند، گفت: با پیگیری های انجام شده فدراسیون ژیمناستیک قول مساعد داده برای تهیه و تامین تجهیزات این رشته ورزشی در شهرستان اقدام کند. به گزارش عصرهمدان؛ به تازگی محسن شایسته سرپرست اداره ورزش و جوانان تویسرکان […]

محمد مهدی مفتح با بیان اینکه ژیمناستیک کاران خوبی در توسرکان حتی با وجود کمبود تجهیزات فعالیت می کنند، گفت: با پیگیری های انجام شده فدراسیون ژیمناستیک قول مساعد داده برای تهیه و تامین تجهیزات این رشته ورزشی در شهرستان اقدام کند.

به گزارش عصرهمدان؛ به تازگی محسن شایسته سرپرست اداره ورزش و جوانان تویسرکان گفته بود: گرچه شهرستان از سالن مناسبی برای ورزشکاران رشته ژیمناستیک برخوردار است، با این وجود در زمینه برخی تجهیزات و امکانات اولیه مانند تشک پیست زمینی و خرک آرگوجت برای شرکت در مسابقات کمبودهایی دارد.

بنابراین نماینده تویسرکان پیگیر مطالبات ورزشکاران این رشته ورزشی پر تحرک شد و روز گذشته نشستی با حضور مفتح نماینده مردم تویسرکان، زهرا اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک و محسن شایسته سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان تویسرکان برگزار شد.

محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در این باره در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه ورزشکاران خوب و مستعدی در رشته ورزشی ژیمناستیک در شهرستان فعالیت می کنند، گفت: با این وجود آنان با محدودیت‌ها و کمبود امکاناتی مواجه هستند.

وی اظهار کرد: در این خصوص فدراسیون ژیمناستیک قول مساعد داده تا نسبت به تهیه تجهیزات و وسایل این رشته ورزشی اقدام کند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=79759
  • دیدگاه‌ها برای قول مساعد فدراسیون ژیمناستیک برای تامین تجهیزات این رشته ورزشی در تویسرکان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.