• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

قرار دادن تصاویر شهدا در شهر برای قدردانی از خانوادهایشان است

  • کد خبر : 12074
  • 07 مرداد 1398 - 10:23
قرار دادن تصاویر شهدا در شهر برای قدردانی از خانوادهایشان است

مدیرعامل سیما و منظر شهرداری همدان، گفت: هدف از قرار دادن تصاویر شهدا در سطح شهر، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز و قدر شناسی از شهدا و خانوادهایشان توسط شهرداری است.   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، مدتی است که تصاویر شهدای گرانقدر همدان در تمامی نقاط شهر نصب می […]

مدیرعامل سیما و منظر شهرداری همدان، گفت: هدف از قرار دادن تصاویر شهدا در سطح شهر، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز و قدر شناسی از شهدا و خانوادهایشان توسط شهرداری است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، مدتی است که تصاویر شهدای گرانقدر همدان در تمامی نقاط شهر نصب می شود و این اقدام علاوه بر اینکه حال و هوای شهر را شهدایی کرده است باعث خوشحالی خانواده های شهدا, مخصوصا مادران شهدا شده است.
در همین راستا گفتگویی داشتیم با مدیرعامل سیما و منظر شهرداری همدان، که در ادامه خواهید خواند.

بابک آزاد، مدیرعامل سیما و منظر شهرداری همدان، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، با بیان اینکه این طرح از نوروز ۹۸ شروع شده است گفت: قصد داریم در هر فصل ۴۰ عکس شهدا را به صورت توزیع نرمال در سطح شهر کار کنیم.

وی، با اشاره بر اینکه هدف از این اقدام زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز شهر همدان برای مردم و خانواده هایشان است افزود: میخواهیم با این کار قدر شناسی کوچکی از شهدا و خانوادهایشان داشته باشیم که توسط شهرداری همدان صورت گرفته است.

آزاد، در ادامه از نام گذاری کوچه های شهر به نام شهدا خبر داد و گفت: در این طرح سعی داشتیم نام شهدا را همراه با تصاویر و بخشی از وصیت نامه شهید را در ابتدای کوچه کار کنیم.

مدیرعامل سیما و منظر شهرداری همدان، در پایان با بیان اینکه باز سازی عکس شهدا به صورت کاملاًً حرفه ای در سطح شهر انجام شده است گفت: تصاویری از شهدا که بر دیوارهای اطراف میدان امامزاده عبدالله و اماکن مختلف سطح شهر داشتیم در این طرح بازسازی شد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=12074
  • دیدگاه‌ها برای قرار دادن تصاویر شهدا در شهر برای قدردانی از خانوادهایشان است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.