• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 7 May - 2024
5

قحطی مرغ به رزن هم رسید!

  • کد خبر : 108174
  • 09 فروردین 1400 - 11:30
قحطی مرغ به رزن هم رسید!

کاهش شدید سهمیه مرغ دولتی و نبود مرغ با قیمت آزاد در رزن موجب نارضایتی مردم از نبود این کالای اساسی در بازار و ایجاد صف های طولانی و انتقال ویروس کرونا شده است. به گزارش عصر همدان، با افزایش میزان مصرف مرغ و سایر کالاهای اساسی در بازار شب عید و سو مدیریت دستگاه […]

کاهش شدید سهمیه مرغ دولتی و نبود مرغ با قیمت آزاد در رزن موجب نارضایتی مردم از نبود این کالای اساسی در بازار و ایجاد صف های طولانی و انتقال ویروس کرونا شده است.

به گزارش عصر همدان، با افزایش میزان مصرف مرغ و سایر کالاهای اساسی در بازار شب عید و سو مدیریت دستگاه های نظارتی و اجرایی علی رغم هشدار های کارشناسان در فصل زمستان و عدم توزیع مناسب نهاده های دامی و همینطور افزایش نرخ گاز موجب تعطیلی بسیاری از مرغ داری ها و همینطور دامداری ها در سطح کشور شده است که ماحصل آن بازار آشفته در این روزهای آغازین سال می باشد.

با قدم زدن در بازار شهرستان رزن و نگاه به یخچال های خالی مرغ فروشان چیزی جز سو مدیریت در ذهن تصور نمی شود. سو مدیریتی که علی رغم هشدار های کارشناسان سفره های شب عید مردمان را خالی گذاشت.

سهمیه دولتی مرغ گرم در بعضی فروشگاه ها به گفته صاحبان آن ها هر چند روز فقط ۳۰ کیلو گرم است!

یکی از کاسبان این صنف در گفتگو با خبرنگار ما گفت: سهمیه ای که در نظر گرفته شده بسیار کم است و جواب گوی این میزان از تقاضای مردم و صف های طولانی نیست.

یکی از شهروندان رزنی مردمان نیز  در گفتگو با خبرنگار ما گفت: از چند روز قبل از عید نوروز مرغ در بازار نیست و در مغازه هایی که مرغ دولتی عرضه می شود تعداد آنها جواب گو میزان مصرف مردم نیست و باید در صف های طولانی باشیم.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=108174
  • دیدگاه‌ها برای قحطی مرغ به رزن هم رسید! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.