• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

قاطعانه و به پشتوانه قانون با تهدید کنندگان سلامت مردم برخورد شود

  • کد خبر : 93242
  • 01 آذر 1399 - 13:19
قاطعانه و به پشتوانه قانون با تهدید کنندگان سلامت مردم برخورد شود

علی بهادری گفت: به مسئولان کلانتری ها و پاسگاه ها دستور داده شده که در روزهای کرونایی مطابق با قانون در صورت انجام برگزاری هر گونه مراسم عروسی و عزا، تجمع و یا تمرد نسبت به مأمورین با تهدید کنندگان سلامت مردم مطابق با مقررات برخورد و نتیجه گزارش شود. به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ […]

علی بهادری گفت: به مسئولان کلانتری ها و پاسگاه ها دستور داده شده که در روزهای کرونایی مطابق با قانون در صورت انجام برگزاری هر گونه مراسم عروسی و عزا، تجمع و یا تمرد نسبت به مأمورین با تهدید کنندگان سلامت مردم مطابق با مقررات برخورد و نتیجه گزارش شود.

به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ تویسرکان از نظر وضعیت کرونایی حال و روزش چندان مساعدت نیست و در این بین جدای از آن که برخی مسئولان آن گونه که باید و شاید مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را عملیاتی نمی کنند، هستند برخی از مردم هم که هنوز کرونا را جدی نگرفته و مجالس عروسی و یا عزایشان پا برجاست.

بنابراین برای مقابله با تخلفات در خصوص عدم توجه به پروتکل های بهداشتی، دادستان تویسرکان به میدان آمده تا مطابق با قانون با متخلفان و تهدیدکنندگان بهداشت عموم برخود قاطعی انجام شود.

در این باره علی بهادری، دادستان تویسرکان گفت: گزارش مکتوب رئیس مرکز بهداشت شهرستان مبنی بر آن است ک شرایط فوق بحرانی و بسیار نگران کننده شهرستان درباره مبتلایان به بیماری کرونا وجود داد.

وی اظهار کرد: بنابراین به منظور حفظ سلامت مردم، به کلیه مسئولان کلانتری ها و پاسگاه ها با استناد به بند سه از ماده دو دستور العمل نظارت و پیگیری حقوق عامه و ماده ۱۴ از سند امنیت قضایی و ماده سه از دستور العمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن دستور داده شده که با همکاری دهیاران، بخشداران و فرماندار و نیز جلب نظر کارشناس اداره بهداشت از برگزاری هرگونه تجمع از جمله از مجلس عروسی و عزا و موارد مشابه جلوگیری شود.

دادستان تویسرکان افزود: تصمیم بر آن است تا در صورت برگزاری هر گونه مراسم یا تجمعات و یا تمرد نسبت به مأمورین با متخلفان مطابق با مقررات برخورد و نتیجه گزارش شود.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=93242
  • دیدگاه‌ها برای قاطعانه و به پشتوانه قانون با تهدید کنندگان سلامت مردم برخورد شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.