• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

فعالان انقلابی, فضای مجازی را به سمت امیدبخشی در جامعه سوق دهند

  • کد خبر : 7279
  • 06 تیر 1398 - 11:27
فعالان انقلابی, فضای مجازی را به سمت امیدبخشی در جامعه سوق دهند

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امروز حرف اصلی دشمن اختلاف افکنی در بین اقشار مختلف مردم است, گفت: تنها راهکار مقابله با دشمنان در فضای مجازی ورود انقلابی جوانان با وحدت رویه به دور از احساسی عمل کردن است.   به گزارش عصر همدان، سردار مهدی فرجی امروز در جمع فعالان فرهنگی […]

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه امروز حرف اصلی دشمن اختلاف افکنی در بین اقشار مختلف مردم است, گفت: تنها راهکار مقابله با دشمنان در فضای مجازی ورود انقلابی جوانان با وحدت رویه به دور از احساسی عمل کردن است.

 

به گزارش عصر همدان، سردار مهدی فرجی امروز در جمع فعالان فرهنگی همدان بر نقش فرهنگ و اهمیت فضای مجازی در جامعه امروز تأکید کرد و گفت: امروز در شرایط حساسی از انقلاب هستیم و دشمنان نظام تمام تلاش خود را برای نابودی ایران اسلامی به ویژه در فضای مجازی معطوف کرده است.

وی اظهار کرد: دشمن این نکته را به خوبی متوجه شده که در جنگ نظامی نمی تواند در برابر تسلیحات دفاعی ایران اسلامی بایستد, از این رو صحنه جنگ را به فضای مجازی کشانده تا جایی که با حربه های تبلیغاتی و شبکه های اجتماعی حتی در خرید و فروش کالاهای اساسی مردم اثر می گذارد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه برخی خواسته و ناخواسته در دام توطئه های اقتصادی دشمن و منافقین درفضای مجازی گرفتار می شوند، افزود: رفتن به سمت احتکار خانگی یکی از همین جنگ روانی دشمنان است تا با ایجاد تشویش در اذهان عموم فکر آنان را از اصل که همان ایستادگی در برابر کفر است باز دارد.

سردار فرجی از تحریک و تهیج افکار مردم از سوی دشمنان هم به عنوان عامل اصلی برخی از مشکلات اقتصادی داخل کشور یاد کرد و گفت: در پاسخ گویی و ایستادگی در برابر حربه های همه جانبه دشمنان در تمامی عرصه های فرهنگی, سیاسی و اجتماعی باید با دوری از احساسی عمل کردن با عقلانیت تمام وارد شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به کمبود امکانات دفاعی کشور در هشت سال دفاع مقدس در برابر ابرقدرت های جهان اشاره کرد و افزود: آن روز با آن همه کمبود امکانات در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادیم امروز هم می توانیم در فضای مجازی با یک وحدت رویه و به ویژه انتقاد سازنده همراه با امید بخشی به اهداف والای انقلاب برسیم.

سردار فرجی تصریح کرد: اختلاف افکنی و شبه افکنی هدف اصلی تبلیغات گسترده استکبار و منافقین در فضای مجازی است و تنها راه ایستادگی در برابر این رفتارهای منافق گونه بصیرت افزایی, آگاهی بخشی و امید دهی از سوی فعالان انقلابی در عرصه مجازی است.

زنگنه

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=7279
  • دیدگاه‌ها برای فعالان انقلابی, فضای مجازی را به سمت امیدبخشی در جامعه سوق دهند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.