• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
1

فروش ماسک در داروخانه ها منوط به اجازه اداره کل تجهیزات پزشکی کشور است

  • کد خبر : 54243
  • 22 اسفند 1398 - 18:13
فروش ماسک در داروخانه ها منوط به اجازه اداره کل تجهیزات پزشکی کشور است

ایرج خدادادی با بیان اینکه مجوز فروش ماسک در داروخانه ها توسط اداره کل تجهیزات پزشکی کشور صادر می شود گفت: تاکنون هیچگونه مجوزی از سوی اداره تجهیزات پزشکی صادر نشده است.  به گزارش عصر همدان؛ در حالی که در هفته های گذشته اعلام شده بود فروش ماسک در کل داروخانه های کشور ممنوع است […]

ایرج خدادادی با بیان اینکه مجوز فروش ماسک در داروخانه ها توسط اداره کل تجهیزات پزشکی کشور صادر می شود گفت: تاکنون هیچگونه مجوزی از سوی اداره تجهیزات پزشکی صادر نشده است. 

به گزارش عصر همدان؛ در حالی که در هفته های گذشته اعلام شده بود فروش ماسک در کل داروخانه های کشور ممنوع است امروز بخشنامه تامین و توزیع ماسک با توجه به تامین  بخش مهمی از نیازهای مراکز درمانی توسط معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو ابلاغ شده است.

برای اطلاع از جزییات این خبر معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ دراین زمینه اظهار کرد: در حال حاضر اگر اداره کل تجهیزات لوازم پزشکی کشور مجوز صادر کند فروش ماسک با مجوز در بخشی از داروخانه های مناطق خاصی از کشور آزاد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه این مجوز منوط بر اجازه اداره کل تجهیزات پزشکی کشور است, افزود: تاکنون هیچگونه مجوزی توسط این اداره صادر نشده است.

خدادادی ادامه داد: این مجوز منوط بر تصمیم اداره کل تجهیزات پزشکی است که البته ممکن است در روزهای آینده در بخشی از داروخانه های کشور مجاز شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان خاطرنشان کرد: این تصمیم گیری ها به شرایط منطقه و نیاز منطقه نیز بستگی دارد.

خدادادی یادآور شد: اگر وزارت بهداشت احساس کند که توزیع دولتی ماسک در مراکز درمانی کافی نیست، در برخی مناطق کشور که وضعیت قرمز دارند، توزیع ماسک در داروخانه ها انجام می شود و در چنین شرایطی است که اداره کل تجهیزات پزشکی تصمیم گیری می کند.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=54243
  • دیدگاه‌ها برای فروش ماسک در داروخانه ها منوط به اجازه اداره کل تجهیزات پزشکی کشور است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.