• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

غربالگری بیش از ۲۸۸ هزار نفر در ورودی‌های همدان

  • کد خبر : 56524
  • 07 فروردین 1399 - 19:33
غربالگری بیش از ۲۸۸ هزار نفر در ورودی‌های همدان

بهروز کارخانه ای گفتن گفت: ۲۸۸ هزار و ۶۰ نفر از ابتدای اجرای طرح غربالگری تا کنون توسط تیم‌های هلال احمر در ورودی‌های این استان پایش شدند. به گزارش عصر همدان به نقل از ایرنا؛ بهروز کارخانه ای بیان کرد: بیشترین میزان غربالگری مربوط به ایستگاه های مستقر در عوارضی همدان – ساوه با ۸۹ […]

بهروز کارخانه ای گفتن گفت: ۲۸۸ هزار و ۶۰ نفر از ابتدای اجرای طرح غربالگری تا کنون توسط تیم‌های هلال احمر در ورودی‌های این استان پایش شدند.

به گزارش عصر همدان به نقل از ایرنا؛ بهروز کارخانه ای بیان کرد: بیشترین میزان غربالگری مربوط به ایستگاه های مستقر در عوارضی همدان – ساوه با ۸۹ هزار و ۸۷۸ نفر و پس از آن ورودی اراک – ملایر با ۶۱ هزار و ۸۲۷ نفر و پلیس راه رزن – قزوین با ۳۸ هزار و ۵۲۲ نفر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان اضافه کرد: نتیجه غربالگری ۲۸۸ هزار و ۶۰ نفر توسط تیم های جمعیت هلال احمر نبود هیچگونه علائم ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در ۲۸۷ هزار و ۸۰۷ نفر از این تعداد بود.

وی اظهار داشت: در جریان این غربالگری ها ۲۵۳ فرد دارای علائم کرونا از جمله تب شناسایی شدند که بیشترین مورد مربوط به ورودی ملایر – اراک با ۱۳۰ مورد، ورودی شهر بهار با ۴۲ مورد و ورودی شهر درگزین با ۳۵ مورد بوده است.

کارخانه ای بیان کرد: از ۲۵۳ فرد علامت دار ۳۵ تن به مراکز درمانی ارجاع داده شدند که بیشترین میزان با ۱۹ نفر مربوط به ورودی شهر درگزین است.

وی بیان کرد: ۸۱ تن از کارکنان امداد و نجات، معاونت بهداشت و درمان، سازمان جوانان و داوطلبان به همراه یک هزار و ۱۸۸ نیروی داوطلب در ایستگاه های سلامت مستقر بوده و کار پایش و غربلگری را عهده دار هستند.

طبق گزارش روز گذشته رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ۲۷ هزار و ۱۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲ هزار و ۷۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۹ هزار و ۶۲۵ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=56524
  • دیدگاه‌ها برای غربالگری بیش از ۲۸۸ هزار نفر در ورودی‌های همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.