• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
3
انتظارها به پایان رسید؛

عملیات انتقال کودکان بستری بعثت به بیمارستان اکباتان

  • کد خبر : 208252
  • 08 دی 1402 - 9:38
عملیات انتقال کودکان بستری بعثت به بیمارستان اکباتان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در حاشیه آغاز انتقال کودکان بستری در بیمارستان بعثت به بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی کودکان اکباتان با اشاره به تکمیل و تجهیز بیمارستان اکباتان گفت: روند انتقال کودکان بستری در بیمارستان بعثت به بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی اکباتان آغاز و این بیمارستان از امروز آماده فعالیت و ارائه خدمت به مردم همدان است.

محمدمهدی مجذوبی در گفتگو با خبرنگار «عصر همدان» با اعلام این خبر افزود: کلنگ احداث این بیمارستان در سال ۸۷ ( ۱۵ سال قبل ) به زمین خورد اما در طول این سال ها در فراز و نشیب مدیریت ها و تصمیم های مختلف، کار آن نیمه تمام ماند تا به دولت سیزدهم رسید و با عنایت دولت و همت دانشگاه علوم پزشکی همدان به اتمام رسید تا افتخاری برای استان همدان باشد.

وی بیان کرد: همزمان با اتمام ساخت این بیمارستان تجهیزات پزشکی بیمارستان نیز نصب شد و این بیمارستان در ۲۷۲ تخت، ۶ طبقه درمانی، ۲ طبقه پاویون پزشکان و کتابخانه و ۳ طبقه ساختمان الحاقی آماده ارائه خدمات به مردم می باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بخشی از نیروی مورد نیاز این بیمارستان نیز طی آزمون های استخدامی برگزار شده جذب گردیده است.

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=208252
  • دیدگاه‌ها برای عملیات انتقال کودکان بستری بعثت به بیمارستان اکباتان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.