• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
2

عملیات اجرایی ۱۰۴۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در حال اجراست

  • کد خبر : 11289
  • 02 مرداد 1398 - 8:58
عملیات اجرایی ۱۰۴۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در حال اجراست

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم نیاز اصلی برای تداوم انقلاب اسلامی است گفت: عملیات اجرایی ۱۰۴۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی سپاه انصارالحسین(ع) هم اکنون در مناطق و روستاهای محروم استان همدان در حال اجراست.   به گزارش عصر همدان، علی قراباغی در آیین افتتاحیه پروژه‌های […]

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم نیاز اصلی برای تداوم انقلاب اسلامی است گفت: عملیات اجرایی ۱۰۴۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی سپاه انصارالحسین(ع) هم اکنون در مناطق و روستاهای محروم استان همدان در حال اجراست.

 

به گزارش عصر همدان، علی قراباغی در آیین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص فعالیت های جهادی و محرومیت زدایی اظهار داشت: امیدواریم به لطف خداوند متعال و در سایه رهبری بتوانیم گام های مثبت و ارزشمندی در راستای محرومیت زدایی از مناطق محروم استان همدان برادریم.

 

وی با اشاره به افتتاح چهار هزار و ۵۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی توسط سپاه پاسداران در سطح کشور عنوان کرد: این پروژه ها در قالب ۴۰ هزار پروژه محرومیت زدایی سپاه می باشد که بخشی از آن در سراسر کشور به صورت همزمان افتتاح می شود.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع)  با بیان اینکه این پروژه‌ها بیشتر برای عموم مردم در روستا‌ها و شهرستان‌های مناطق محروم اجرا می‌شود  خاطرنشان کرد:  عملیات اجرایی ۱۰۴۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدای سپاه انصارالحسین(ع) هم اکنون در سطح استان در حال اجرا می باشد و تمامی این پروژه ها عام المنفعه بوده و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این پروژه ها در بازه زمانی ۴ الی ۶ ماه به بهره‌برادری می رسند.

 

قراباغی در ادامه افزود:  ۱۰۴۰ پروژه عمرانی توسط سپاه انصارالحسین (ع) در سطح استان همدان و در مناطق محروم و روستاهای دور افتاده با رویکرد آب و اشتغال در مناطق محروم اجرا می شود.

 

وی اظهارداشت: امروز همزمان با سراسر کشور، بخشی از پروژه های محرومیت زدایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان که در مناطق محروم شهرستان فامنین اجرا می‌شود افتتاح شد.

 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) تصریح کرد: این پروژه ها که شامل ساخت آب بند و انتقال آب به روستای زاغیلچه فامنین می باشد که با مشارکت سپاه انصارالحسین(ع) و مردم این روستا اجرا شده است.

 

علی قراباغی در ادامه با اشاره به روند اجرایی ۱۰۴۰ پروژه محرومیت زدایی سپاه انصارالحسین(ع) در سطح استان گفت: امیدواریم با مشارکت و همکاری دیگر دستگاه های اجرایی استان بتوانیم با سرعت بیشتری عملیات اجرایی این پروژه ها را در مناطق محروم و کم برخوردار به اتمام برسانیم و تحویل مردمان عزیز این مناطق بدهیم.

وی در پایان عنوان کرد: نیاز اصلی برای تداوم انقلاب اسلامی و داشتن آینده‌ای روشن خدمت رسانی و توجه به مردم است که باید در این خصوص به صورت جدی وارد عمل شد.

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=11289
  • دیدگاه‌ها برای عملیات اجرایی ۱۰۴۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان در حال اجراست بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.