• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

عده ای از اینکه من با کسی زد و بند ندارم، نگرانند/ در مسیر منافع ملت و انقلاب کار خواهیم کرد

  • کد خبر : 40386
  • 11 دی 1398 - 11:10
عده ای از اینکه من با کسی زد و بند ندارم، نگرانند/ در مسیر منافع ملت و انقلاب کار خواهیم کرد

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی با بیان اینکه علت تخریب من توسط برخی افراد، ترس آنان از ریزش آرا خود است، گفت: عده ای دیگر از این که من با کسی زد و بند ندارم نگرانند لذا این افراد به سمت من نمی آیند. دبیر جبهه پایداری در استان همدان، در گفتگو با خبرنگار عصر […]

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی با بیان اینکه علت تخریب من توسط برخی افراد، ترس آنان از ریزش آرا خود است، گفت: عده ای دیگر از این که من با کسی زد و بند ندارم نگرانند لذا این افراد به سمت من نمی آیند.

دبیر جبهه پایداری در استان همدان، در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه جبهه پایداری در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی یک نماینده معرفی کرده است، اظهار کرد: شروطی را برای فرد معرفی شده از طرف شورا گذاشته ایم و فرد موظف است بر اساس آن پیش رود تا کارها عادلانه صورت گیرد.

حجت الاسلام فلاحی، با اشاره به اینکه در شورای ائتلاف نظری بر فرد معرفی شده جبهه پایداری بعنوان کاندیدای اصلی فعلا وجود ندارد، عنوان کرد: کارها بر اساس روند عادی پیش می رود.

وی افزود: کارها به صورت کاملاًً قانونی درحال انجام است، هیچ نظری برای کاندید اصلی نیست و بعد از طی روال مصاحبه با کاندیداها، افرادی از طرف شورای ائتلاف معرفی خواهند شد.

دبیر جبهه پایداری در استان همدان در پاسخ به این پرسش که آیا آقای کارخانه ای قرار است حوزه انتخابی خود را از تهران به همدان تغییر داده و برای شما در همدان فعالیت کنند؟، اظهار کرد: این ها اخباری بود که در فضای مجازی گفته شده و من هنوز نظری در این خصوص ندارم.

حجت‌الاسلام فلاحی با بیان اینکه افرادی برای تخریب من برنامه دارند و برای همین موضوع ممکن است آقای کارخانه ای را وارد این مسائل کنند، ادامه داد: من هنوز صحبتی در این باره نمی کنم، اما مسائلی که برخی در فضای مجازی پیش گرفتند بنا به اهداف خاصی است.

وی با بیان اینکه کسانی که در حال تخریب بنده هستند از ریزش آرا خود می ترسند، تصریح کرد: علت دیگر تخریب ها به خاطر عدم اقبال مردم به برخی افراد است.

حجت الاسلام فلاحی تاکید کرد: چون من با کسی زد و بند نمی کنم لذا اهل زد و بند به سمت من نمی آیند و همین مسئله برای تخریب کنندگان جای نگرانی دارد.

دبیر جبهه پایداری در استان همدان گفت: ما با هیچ حزب و گروهی تعارف نمی کنیم و در مسیر منافع ملت و انقلاب کارخود را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=40386
  • دیدگاه‌ها برای عده ای از اینکه من با کسی زد و بند ندارم، نگرانند/ در مسیر منافع ملت و انقلاب کار خواهیم کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.